Aviseringar
Rensa alla

någon annan tjej?


Ämnesstartare

Jag vågade inte ta emot den[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Vad skriver han!

"Jag skulle behöva din hjälp i en tävling som jag och två kompisar har (jag Niklas, Jojje och Annika)

Har du fått det här tidigare så är det bara att hojta till så skall jag inte störa mer men behöver två bdömningar till
Och ja, allt startade som en kul fyllegrej........men men, nu får man bita i det sura....ha ha

Jag påstår att vi killar skiljer oss markant från er tjejer när det gäller att se nakna kroppar, vi killar vill se och ni tjejer vill fantisera, Annika påstår att tjejer är minst lika intresserade av nakna kroppar som vi killar......

Vadet är som följer:

Jag och Jojje har mailat detta mail till 10 tjejer var (helt okända) och målet är att få en tjej/kvinna att göra en bedömning av våra snoppar, Annika har gjort detsamma till tio killar men då är det brösten som gäller.

Alltså frågan är, kan du tänka dig att mottaga bild på min snopp, hur väljer du själv (typ en tillfällig mailadress) och ger mig en bedömning?
Har du några krav för att ställa upp så är det helt okej, vissa har velat ha en ansiktsbild och vissa har krävt måtten...haha....allt är okej, bara tävlingen stannar mellan oss och du lovar at slänga alla bilder!
Sjukt, japp, så det förslår! men seriöst!
Med hopp om svar/Niklas"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

daisy:

"

HAHA!


   
SvaraCitera

Cacaoxo:

haha, skickade vad? [bigsmile]

Ayna betyder polis på något språk som Turkiska eller Arabiska...


   
SvaraCitera

Haha, ja där ser man. Varför fick jag inget från Annika, nu blir jag förbannad.

Men undersökningen verkar onödig, Annika har ju fel helt enkelt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har också fått pm av han, men inte om de [smile]
först typ frågade han va ja gjorde sen frågade han om ja ville köra tre frågor,
va me på de ett tag sen pallade ja inte mer när han började fråga om min kropp, om ja hade stringtrosor på mig åsånt [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera