Aviseringar
Rensa alla

Någon brud ....


Ämnesstartare

Make Up Store har bra mineralpuder. Man kan köpa Face Serum och blanda det med lite puder så har man en asbra foundation också om man vill det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ah, tänkte ändå köpa smink imorgon.

najsi, det enda som kan vara lite onödigt med neccesären är att man får en duoconcealer och två olika mineralpuder, en ljusare och en mörkare. detta är bra om man inte har exakt hudton enligt färgerna, att man kan blanda, och om man blir brunare. men om du har samma hudton hela tiden och matchar enligt en färg så är det ju men lönsamt att beställa enbart en färg och en concealer. fast det är fortfarande lönsamt då man får alla superbra verktyg för ett perfekt underlag.


   
SvaraCitera

Jag använder shercover, funkar klockrent.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kennyman:

Annars ska ju id-puder va typ bäst har man hört

Vad då för nåt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag använder id sen några månader tillbaka och det fungerar bra. En av mina kompisar har fått bättre hy sedan hon började använda id puder. Hon hade en del finnar innan och nu har hon mindre finnar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

har samma hudton hela tiden och matchar enligt en färg så är det ju men lönsamt att beställa enbart en färg och en concealer. fast det är fortfarande lönsamt då man får alla superbra verktyg för ett perfekt underlag.

ska sälja det jag inte behöver på tradera [cool]


   
SvaraCitera