Aviseringar
Rensa alla

Någon hantverkare här?


Ämnesstartare

Behöver hjälp med renovering här, tänkte fixa lite själv. Eller mest måla om och så. Någon händig som har lite tips? Någon hunkig hantverkare månne? 😀


   
Citera

Jag är målare. Vad behöver du hjälp med? Betalar du bra? Du pröjsar materialet det kan jag säga med en gång.


   
SvaraCitera

Stekaren: Jag är målare. Vad behöver du hjälp med? Betalar du bra? Du pröjsar materialet det kan jag säga med en gång.

Mycket glad


   
SvaraCitera

jag kan en del men är tyvärr långt ifrån en hunk


   
SvaraCitera

jag är beta male


   
SvaraCitera

Man behöver ej vara hantverkare för attt måla om. 


   
SvaraCitera

Macktorsken:
Man behöver ej vara hantverkare för attt måla om. 

Nej men man behöver vara målare. Det finns så mycket klåpare därute. Sanna mina ord.


   
SvaraCitera

Stekaren:

Nej men man behöver vara målare. Det finns så mycket klåpare därute. Sanna mina ord.

är tapetserare och målare samma sak?


   
SvaraCitera

isola:

är tapetserare och målare samma sak?

Tapetserare är en som syr möbler. Om du däremot undrar om målaren tapetserar väggar så är svaret ja.


   
SvaraCitera

Stekaren: Nej men man behöver vara målare. Det finns så mycket klåpare därute. Sanna mina ord.

Kan måla en lägenhet utan problem. Med bra resultat. Om man har bra verktyg. Men om ens fittiga hyresvärd ej vill göra det åt en så behöver man ej göra ett bra jobb. Glad 


   
SvaraCitera

Stekaren:

Tapetserare är en som syr möbler. Om du däremot undrar om målaren tapetserar väggar så är svaret ja.

ja det var det jag menade!


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Kan måla en lägenhet utan problem. Med bra resultat. Om man har bra verktyg. Men om ens fittiga hyresvärd ej vill göra det åt en så behöver man ej göra ett bra jobb. Glad 

man kan ju dock få betala hyresvärden sedan om hen anser att du förstört lägenheten eller målat utan lov


   
SvaraCitera

isola: man kan ju dock få betala hyresvärden sedan om hen anser att du förstört lägenheten eller målat utan lov

men om dom säger att dom ej kommer görA det men står för färgen = man gör deras arbete, skulle fan anlita ett gäng dagisbarn för att måla om då för att jävlas


   
SvaraCitera

Macktorsken: Kan måla en lägenhet utan problem. Med bra resultat. Om man har bra verktyg. Men om ens fittiga hyresvärd ej vill göra det åt en så behöver man ej göra ett bra jobb.

Och med bra resultat menar du...?

isola: ja det var det jag menade!

Då vet du nu 😉


   
SvaraCitera

Macktorsken:

men om dom säger att dom ej kommer görA det men står för färgen = man gör deras arbete, skulle fan anlita ett gäng dagisbarn för att måla om då för att jävlas

de har gett er färg att måla med? aha
de kan väl ändå säga att ni gjorde ett dåligt jobb och förstört lägenheten. finns ju ärkemuppar överallt. 🙁


   
SvaraCitera