Aviseringar
Rensa alla

Någon hantverkare här?


Stekaren:

Och med bra resultat menar du...?
Då vet du nu 😉

mmmm


   
SvaraCitera

Stekaren: Och med bra resultat menar du...?

slipar ner all löstapet och målar över, vilket dom betalar experterna "klåparna" för.

isola: de har gett er färg att måla med? aha
de kan väl ändå säga att ni gjorde ett dåligt jobb och förstört lägenheten. finns ju ärkemuppar överallt. 🙁

Nej fyfan, vi målade om sovrummet bara, sen orkade jag ej. 
Tror inte vår förvaltare vill bråka med mig längre, var en riktig jobbig jävel ett tag pga förvaltaren var totalt kass. 


   
SvaraCitera

Macktorsken: slipar ner all löstapet och målar över, vilket dom betalar experterna "klåparna" för.

Okej och inte en tanka på att skrapa ner tapeten och bredspackla den först då?


   
SvaraCitera

Stekaren: Okej och inte en tanka på att skrapa ner tapeten och bredspackla den först då?

Lol tror du att dagens hyresvärdar bryr sig om det om dens inte vill måla om vart 12:e år? Har aldrig varit med om att någon hyresvärd skrapat ner hela tapeten då det ej behövs. 
(jag jämför mig med hyresvärdarnas slapphet)
OT


   
SvaraCitera

Macktorsken: Lol tror du att dagens hyresvärdar bryr sig om det om dens inte vill måla om vart 12:e år? Har aldrig varit med om att någon hyresvärd skrapat ner hela tapeten då det ej behövs.

Ja visst men jag jämför en hemmafixare med en professionell målare då jag tar väldigt illa upp när folk påstår att de kan göra ett minst lika bra jobb själva, så vet dem inte ett skit. Säger inte alla, men det förekommer väldigt ofta.


   
SvaraCitera

Stekaren: Ja visst men jag jämför en hemmafixare med en professionell målare då jag tar väldigt illa upp när folk påstår att de kan göra ett minst lika bra jobb själva, så vet dem inte ett skit.

Inga hyresvärdar anställer professionella målare. 
Angående topic så tror jag att de flesta med målar erfarenhet kan klara av det-


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Inga hyresvärdar anställer professionella målare. 
Angående topic så tror jag att de flesta med målar erfarenhet kan klara av det-

Yeah well, fuska inte. Spackla.


   
SvaraCitera

Bara köra själv, behövs ingen hunkig hantverkare! Beställ allt online så sparar du en slant på grejerna!


   
SvaraCitera

Daniellas:
Bara köra själv, behövs ingen hunkig hantverkare! Beställ allt online så sparar du en slant på grejerna!

Kan man beställa kunskapen online också?


   
SvaraCitera

är en hunkig hantverkare.


   
SvaraCitera

Stekaren:

Kan man beställa kunskapen online också?


   
SvaraCitera

Stekaren:

Kan man beställa kunskapen online också?

Absolut! Youtube och Google har det mesta. You should try it! 


   
SvaraCitera
Exner

Galen


   
SvaraCitera

Galen


   
SvaraCitera

Daniellas:

Absolut! Youtube och Google har det mesta. You should try it! 

Varför finns det så mycket klåpare då rå?


   
SvaraCitera