Aviseringar
Rensa alla

Någon har två konton med samma namn...


Ämnesstartare

[surprised]
Är det för att hon är extra viktig?
Image


   
Citera
Ämnesstartare

Aaa hon är ju vip


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var nån som hade det igår med, Passaro tror jag [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När är den nya sajtjäveln klar egentligen? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

När är den nya sajtjäveln klar egentligen?

Tycker mig ha läst något om april, även om det inte finns någon officiell deadline (än) så finns det en intern.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker det tar en jävla tid.. Men det är klart, antar att Åtta är ensam om att koda den & att han har ett annat arbete till vardags.. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Tycker det tar en jävla tid

Mhm, gör det snabbare (och minst lika bra) då om du tror att du kan. Annars vänligen håll käft och ha tålamod. Tack.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Mhm, gör det snabbare (och minst lika bra) då om du tror att du kan. Annars vänligen håll käft och ha tålamod. Tack.

Tror jag skulle straffas stort av det pga patent och sånt där. Folk hade blivit utan arbete. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Tror jag skulle straffas stort av det pga patent och sånt där

Öh nä tror inte du riskerar strul med patentbögeri om du gör 1 nytt forum åt dem, tror de skulle bli: glada. Sätt igång bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Tror jag skulle straffas stort av det pga patent och sånt där. Folk hade blivit utan arbete.

Mycket snack, ingen verkstad[zzz]

dvärgkastarn:

Öh nä tror inte du riskerar strul med patentbögeri om du gör 1 nytt forum åt dem, tror de skulle bli: glada. Sätt igång bara.

Mm, precis. Upp till bevis!

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

1 nytt forum åt dem

I sådant fall hade jag endast gått minus med tid.. Vill ju få ut nåt utav det och det hade inneburit vissa lagbrott. [blush]

Jag kan för övrigt noll om HTML och samtliga programmeringsspråk. Skall jag lära mig det skall jag tjäna stort på det! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Vill ju få ut nåt utav det och det hade inneburit vissa lagbrott.

Hur då?

S3ON:

Jag kan för övrigt noll om HTML och samtliga programmeringsspråk.

Det märks!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Hur då?

Jag är osäker, men hela spänningen ligger liksom i att vara på fel sida av lagen.. Och av statistiken att läsa är det i många fall lättare att bli förmögen på kriminellt vis. Ett forum som detta hade knappt givit mig mjöl i påsen.. Eller?


   
SvaraCitera