Aviseringar
Rensa alla

Någon mer än jag som hatar melodifestivalen?


Ämnesstartare

Som rubriken lyder, fan vad melodifestivalen suger.
Blir ju fan bara mer patetiskt varje år.
Såg precis kärring som sjöng Snälla, snälla och jag bara................vafan?
Det började seriöst och nu har det för fan bara blivit så att länder skämmer ut sig själva. Måste va jävligt mycket pengar som kunde gått till annat. Visst kan det va kul ibland, jag och min polare satt och asgarva till fransmannen med den döda räven för något år sedan. Men hur fan kan man kalla detta musik? Kom gärna med motargument...fast jag tror knappt att det ens finns några [crazy]


   
Citera

High five, finns inget mer jag avskyr... typ. Om man vill lyssna på sån musik så finns det ju radio...


   
SvaraCitera

Vadå, finns det folk som på allvar gillar Melodifestivalen? [shake]


   
SvaraCitera

det värsta är ju att man inte kan undvika skiten.. Är ju i tidningarna ett jävla bra tag nu [crazy]


   
SvaraCitera

Tror dom flesta hatar melodifestivalen.... det är ett utdött koncept som bara borde få dö i fred.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

High five, finns inget mer jag avskyr

Tack som fan för den kommentaren [crazy]
Trodde att jag skulle få massa arga typer på mig nu för att jag snackar skit om melodifestivalen haha [bigcheers]

tame:

det värsta är ju att man inte kan undvika skiten

Så jävla sant [n]


   
SvaraCitera

Mackan93:

ack som fan för den kommentaren [crazy]
Trodde att jag skulle få massa arga typer på mig nu för att jag snackar skit om melodifestivalen haha [bigcheers]

😀


   
SvaraCitera
blum
 blum

Tråden flyttad från Ungdomar.se/Önskemål och synpunkter på Ungdomar.se


   
SvaraCitera

Melodifestivalen är nog bra för de som gillar musiken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

typ halva sverige.


   
SvaraCitera
Noak_

Under melodifestivalen läser jag inte tidningen, lyssnar inte på radio eller kollar på Tv. Allt bara föra att undvika skiten.


   
SvaraCitera

Melodifestivalen... urk.. hatar de mer är något! de är sämst..
förstår seriöst inte hur man kan gilla det.
1: dålig musik
2: dålig musik
3: dålig musik


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärntvättande grupptryck att titta på och älska detta fjantiga spektakel[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alla säger att dem hatar det, ändå sitter 3 miljoner svenskar och kollar på skiten..


   
SvaraCitera

Mackan93:

Blir ju fan bara mer patetiskt varje år.

Det håller jag helt med om. [y]
Fast jag tycker det är mysigt med melodifestival, det har varit med ända sen jag var liten, så det hänger kvar.

God Konsument:

Vadå, finns det folk som på allvar gillar Melodifestivalen? [shake]

Ja [bigsmile] Schlager-bög-pop är ju asmysigt! Däremot hatar jag själva programformen att dom måste dra ut på det en timme extra(nu för tiden i flera veckor också) istället för att komma till poängen och bara säga vem som har vunnit.

Men ärligt talat, det är fan så mycket bättre än IDOL och sånna där skitprogram.

KristalleN:

alla säger att dem hatar det, ändå sitter 3 miljoner svenskar och kollar på skiten..

[party] I ain't one of thoze. Jag skulle aldrig komma på tanken att säga att jag hatar melodifestivalen.


   
SvaraCitera