Aviseringar
Rensa alla

Någon mer än jag vaken? 😀


Ämnesstartare

Snälla, säg att det finns någon mer vaken som också vill vara social...? 😀


   
Citera

Japp, tyvärr så är jag ännu vaken. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Armagedon:
Japp, tyvärr så är jag ännu vaken. 

Tyvärr lät ju inte bra, men jag får nog säga samma. Varför tyvärr? Något som behövs göras senare?


   
SvaraCitera
lax
 lax

klockan är barn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lax:
klockan är barn.

Haha, är klockan barn... Hur menar du nu? 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är vaken. Eller ja.. Knappast närvarande mentalt, men det är förhoppningsvis ok.. ;<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Assassins†Creed:
Jag är vaken. Eller ja.. Knappast närvarande mentalt, men det är förhoppningsvis ok.. ;<

Haha, nu var ju frågan om det fanns någon mer vaken och du är ju vaken, så det gills så klart! Är du trötter eller finns det någon annan anledning till varför du inte är med mentalt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mollybolly:

Haha, nu var ju frågan om det fanns någon mer vaken och du är ju vaken, så det gills så klart! Är du trötter eller finns det någon annan anledning till varför du inte är med mentalt?

Börjar bli lite trött, orkar inte "övertänka" som alltid annars, mår bara dåligt av det ändå... Så inbillar mig att jag inte gör det. 

Vad ska du göra i morgon? :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Assassins†Creed:

Börjar bli lite trött, orkar inte "övertänka" som alltid annars, mår bara dåligt av det ändå... Så inbillar mig att jag inte gör det. 

Vad ska du göra i morgon? :p

Jag förstår! 🙂 Det är bättre att du undviker så du slipper att må dåligt, helt klart. Men ibland är det nog bra att tänka igenom problemet också. Jag vill inte säga något mer eftersom jag inte vet om din situation.

Imorgon ska jag åka tåg till Göteborg och träffa min bruttis där. Himla spännande dag, haha. Nä, men jag ska åka till min tjej och hänga med henne. 🙂 Vad ska du hitta på för kul?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mysigt! :p

Har skola, så det blir väl inte speciellt kul.. Men men..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Assassins†Creed:
Mysigt! :p

Har skola, så det blir väl inte speciellt kul.. Men men..

Jaså! Vad pluggar du? 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mollybolly:

Jaså! Vad pluggar du? 🙂

Öhh.... ;<

Jag pluggar ehm. grundskola. En väldigt populär linje! Obligatorisk..!

Vad gör du på dagarna? x) 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Assassins†Creed:

Öhh.... ;<

Jag pluggar ehm. grundskola. En väldigt populär linje! Obligatorisk..!

Vad gör du på dagarna? x) 

Den är fruktansvärt poppis måste jag säga. Så poppis att man faktiskt inte har något val. 😉 Hur gammal är du?

Jag söker jobb... Har ångest och typ försöker få dagarna att gå. 😀 Mer spännande har jag det inte. Funderade på ifall jag skulle ansöka till en engelskakurs. (y


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mollybolly:

Hur gammal är du?

Jag söker jobb... Har ångest och typ försöker få dagarna att gå. 😀 Mer spännande har jag det inte. Funderade på ifall jag skulle ansöka till en engelskakurs. (y

Irrelevant, haha ;c

Vad vill du jobba med då? :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tänker sova nu! >.<


   
SvaraCitera