Aviseringar
Rensa alla

någon mer med häng över naveln?


Ämnesstartare

Jag väger inte så mycket men ändå har jag häng över min navel. Blir svettigt och kliar under vecket när jag sitter länge..hur mycket jag än sträcker på mig så hänger det  över naveln så att den inte ens syns .: (  känner mig ensam om den här magen?  Eller är det någon mer som har samma problem? 

20141028_233948.jpg
20141028_233548.jpg

20141028_233103-1.jpg


   
Citera
Ämnesetiketter

Nej, verkligen inte! Hahahahaha... 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är fet och har inget sådant häng


   
SvaraCitera

jag har inte direkt sett något liknande, och det förvånar mig lite, för du ser ju inte alls tjock ut. skulle tro att det bara har med din kroppsbyggnad att göra. men fattar ändå inte riktigt hur det ser ut, knepiga vinklar och grejer. blir fascinerad.

inte menat som en dålig sak, ta det inte så.


   
SvaraCitera

men typ. tränar du, och i så fall vad/hur?


   
SvaraCitera

jag tycker att det ser ut som att huden vid naveln är tajtare och att den liksom dras inåt på något sätt, du ser inte alls tjock ut så det kan ju inte vara det, jag skulle nog försöka träna magen och se om det syns lika mycket då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har du kollat upp detta hos läkare? Har du alltid haft så?  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har ej, bara ett litet väck-ish


   
SvaraCitera
lax
 lax

nej, men på tal om veck så har jag på min röv något som kan beskrivas som ett naturligt trosveck, det buktar in litet typ när en trosa skulle sitta fint. det är nog bara så kroppen är.

och kom ej och säg att jag har använt för tajta trosor, jag slutade med undre underkläder för år och dar sedan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lax: or, jag slutade med undre underkläder för år och dar sedan.

Anmäl

Citera

tvättar du det du haft närmast underkroppen efter varje användning? det tycker jag är det enda jobbiga med att inte ha trosor.


   
SvaraCitera
lax
 lax

isola: tvättar du det du haft närmast underkroppen efter varje användning? det tycker jag är det enda jobbiga med att inte ha trosor.

nej, men jag har inte så explosivt fittliv, eller så har jag det utan att veta om det. dricker stora mängder vatten så går på toa tillräckligt ofta för att torka bort utsöndringar. strumpbyxor, dock, används bara en gång. sådana har man ju tusen av.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lax:

nej, men jag har inte så explosivt fittliv, eller så har jag det utan att veta om det. dricker stora mängder vatten så går på toa tillräckligt ofta för att torka bort utsöndringar. strumpbyxor, dock, används bara en gång. sådana har man ju tusen av.

men du skulle ju ändå bytt trosor varje dag? aja to each her own


   
SvaraCitera

Är vecket kvar ifall du böjer ryggen bakåt och liksom sträcker ut magen till max? 


   
SvaraCitera

Tack för era svar. Jag styrketränar en del hemma.olika sittups och även andra muskler i kroppen. Men blir inte bättre. Har alltid haft såhär. 

När jag ligger ner helt rakt och sträcker ut mig ordentligt så blir det bättre. men annars är  naveln är rätt djupt in alltså...: ( flera cm... 
Jobbigt när jag ser att folk glor när jag har bikini, de säger inget men tittar. Har inte heller sett någon annan ha såhär.

 Här mätte jag ......:( 
20141029_215859.jpg


   
SvaraCitera

Tack för era svar. Jag styrketränar faktiskt en del både mage och andra muskelgrupper. Men det blir inte bättre alls. Har haft såhär sen jag kom i puberteten.  När jag ligger ner på ryggen och sträcker ut mig ordentligt så blir det bättre! Men naveln är så djupt in annars alltså... Mätte förut sittandes och hänget är ca 5-6 cm.... När jag har bikini så ser jag att folk tittar... De säger inget men de tittar. Orkar inte bry mig så mycket egentligen, men undrar ju om det bara är jag som har det såhär, haha. 


   
SvaraCitera