Aviseringar
Rensa alla

Någon mer som inte gillar vintern. Usch kallt och mörkt.


Toffe
Ämnesstartare

Vad tycker ni om vintern?


   
Citera

Blir så jäkla deprimerad på vintern


   
SvaraCitera

den är för lång, brukar funka fram till februari sen blir det outhärdligt fram till sommaren


   
SvaraCitera

ja, jag föredrar varmt väder.


   
SvaraCitera

Om det är något jag hatar så är det nog vintern 


   
SvaraCitera
Algot

Hatar vintern! Arg


   
SvaraCitera

Blir nedstämd, men är så taggad på att spendera min vinter med min pojkvän i skidbacken kan knappt åka men med han blir allt roligt, med rätt kläder är inget kallt eller vått. Ljus är mysiga och stickade/virkade kläder är det mysigaste som finns hösten och vintern har sina fördelar också.


   
SvaraCitera

Lite för kallt


   
SvaraCitera

Vad är bra med sommaren då? För varmt.

Det bästa är hösten/våren....då är det ljummet.


   
SvaraCitera

Bästa tiden på året!! Som jag längtatHjärtaHjärtaHjärtaIofs vill jag ha såna där vintrar med tvåsiffrigt minus och massa snö som vi sällan får i göteborg MEN ÄNDÅ - VINTEEEERPartyHjärta

Hjärta


   
SvaraCitera

Älskar vinter, bästa tiden på året


   
SvaraCitera

Gillar alla årstider förutom vår.


   
SvaraCitera
time
 time

Älskar vinter! Det är mörkt och kallt, ja, men man får käka lite D-vitamin för att inte deppa ihop. Älskar snön, tjocka tröjor, varma skor, snökaos, att komma in i värmen och dricka varm choklad, när julbelysningen tänds, och sen den där mildvintern i mars när man alldeles strax får våren igen. Allt är fantastiskt.


   
SvaraCitera
theooz

Vintern är mysig, men en månad för lång kanske. Om årstiderna beter sig som de ska under året så uppskattar jag dem allihopa, tycker det är skönt med omväxling. Om det inte händer så mycket i ens liv så händer det iallafall något utanför fönstret liksom.


   
SvaraCitera

Storchen84:
Bästa tiden på året!! Som jag längtatHjärtaHjärtaHjärtaIofs vill jag ha såna där vintrar med tvåsiffrigt minus och massa snö som vi sällan får i göteborg MEN ÄNDÅ - VINTEEEERPartyHjärta

Hjärta

Det var många symboler, kändes nästan lite juligt.


   
SvaraCitera