Aviseringar
Rensa alla

Någon mer som upplevt


Ämnesstartare

Hej någon mer som blivit misshandlad och sexuellt skadad och har sår efter kniv fast under låg ålder har haft det så 


   
Citera

Jag har blivit knivskuren blivit slagen i ansiktet när jag blev rånad för två år sen. Sen var jag väl i några mindre seriösa slagsmål.


   
SvaraCitera

Indoraptor19:
Hej någon mer som blivit misshandlad och sexuellt skadad och har sår efter kniv fast under låg ålder har haft det så 

finns i pm om du behöver snacka om det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vincebruh:

finns i pm om du behöver snacka om det.

Jo det vet man väl men bara undrade om någonhaft samma upplevelse som barn 


   
SvaraCitera

Inga knivsår nej 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är inte alla som har det 

Inte Jung:
Inga knivsår nej 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trevlig-Snubbe:
Jag har blivit knivskuren blivit slagen i ansiktet när jag blev rånad för två år sen. Sen var jag väl i några mindre seriösa slagsmål.

Det kan va så men misshandel och skador man inte trivs med kan man bli rätt illa tvungen att gömma


   
SvaraCitera

Indoraptor19:

Det kan va så men misshandel och skador man inte trivs med kan man bli rätt illa tvungen att gömma

Jo det kan jag förstå. Dock om man blivit misshandlad ska man inte behöva skämmas för det men jag kan förstå om man gör det. Man är ju dessutom rädd efteråt och lite paranoid för att man tror att någon följer efter en osv (så var det för mig iaf i typ ett halvår efter rånet). Sen finns det dessutom situationer när man verkligen vill gömma sina skador om man t.ex. blivit misshandlad i skolan av mobbare på skolan. Sen som du säger att du blivit misshandlad och sexuellt utnyttjad och fått knivskador så mår man ju enormt dåligt över det även om det knappast är ditt fel, den som ska skämmas är givetvis förövaren sen ska man ju som offer såklart inte vara stolt över det som hänt men skämmas förvärligt ska man inte behöva göra!
Man ska såklart försöka försvara sig så gott det går, träna så att man styrkemässigt inte ska vara allt för underlägsen. I Thai-kwando eller om det är någon annan asiatisk kampsport så tränar man på att använda motståndarens styrka emot den själv, det kan ju vara något att testa på! Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Byggt upp en större förståelse för tjejer som mår dåligt och har min flyckt väg att leta upp info om raptorer och kollar ofta på jurassic filmerna för då släpper mina dåliga tankar och det är mitt sätt 


   
SvaraCitera

inte kniv sår men resten aa


   
SvaraCitera