Aviseringar
Rensa alla

Någon mer som vill lära känna nån ny?


Ämnesstartare

Vet inte riktigt hur jag ska formulera det här, men i alla fall - jag skulle behöva någon att "prata" med. Om allt liksom. Det är inte så att jag inte har några kompisar, för det har jag, men dom känner jag ju och de uppfattar ju redan mig på ett speciellt sätt. Jag skulle vilja lära känna någon helt från början och eftersom jag inte är typen som springer ut på krogen och kommer hem med massa nya vänner så tänkte jag testa här. Här är det dessutom ingen som behöver bry sig om hur jag ser ut osv... 😉

Jag är öppen för det mesta. Mail, brev, sms, skype - you name it! Ålder spelar inte så stor roll, men jag är 18 så någonstans däromkring typ. Personen jag söker ska vilja lyssna och vilja berätta och det handlar absolut inte om tunga grejer (även om det säkert kommer nån gång) utan vardagsgrejer om ni fattar vad jag menar.

Haha det här har antagligen fått mig att verka helt skruvad men det är värt ett försök för det hade varit kul att lära känna någon ny! [bigsmile]


   
Citera

Prata på


   
SvaraCitera

DubbelDekadens:

Haha det här har antagligen fått mig att verka helt skruvad men det är värt ett försök för det hade varit kul att lära känna någon ny! [bigsmile]

Om du står ut med att jag skämtar en hel del, dåliga skämt för det mesta, och att jag är sjukt seriös när det är seriöst så får du väl ge mig en chans!
Är en man på 22 vintrar!

Skicka msn via PM (då det ej får läggas ut här, mina regler!!)


   
SvaraCitera

DubbelDekadens:

Vet inte riktigt hur jag ska formulera det här, men i alla fall - jag skulle behöva någon att "prata" med.

Jag pratar gärna med nytt folk och är dessutom en bra lyssnare och rådgivare har jag hört [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjejen_med_hjärtat:

Jag pratar gärna med nytt folk och är dessutom en bra lyssnare och rådgivare har jag hört

Låter bra! 🙂

Knarko:

Om du står ut med att jag skämtar en hel del,

Haha inga problem, jag är själv en väldigt ironisk person som ibland har lite svårt att vara seriös 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag lyssnar bara om du är snygg. Jag ger dig råd om du har en fin rumpa. [love]


   
SvaraCitera

DubbelDekadens:

Låter bra! 🙂

Tack, bara att skicka PM om du vill 🙂


   
SvaraCitera

Knarko:

jag skämtar en hel del, dåliga skämt för det mesta

Haha, håller med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skicka ett PM [wink]


   
SvaraCitera

DubbelDekadens:

Haha det här har antagligen fått mig att verka helt skruvad men det är värt ett försök för det hade varit kul att lära känna någon ny!

skicka PM om du vill snacka [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vill gärna lyssna och berätta lite [cute]
jag är en kille på 18 år, skicka pm om du är intreserad.


   
SvaraCitera

Talk on [smile]


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DubbelDekadens:

kul att lära känna någon ny!

Då är vi två! Älskar att lära känna nya människor! [smile]


   
SvaraCitera

Skicka ett PM om du vill prata 🙂


   
SvaraCitera