Aviseringar
Rensa alla

Någon ogillar dig - vill du veta eller ej?


Ge mig fiender


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Kända fiender är bra fiend


   
SvaraCitera

Beror ju på  hur bra kompisar man är, men om jag själv skulle vara lite osams med min kompis så skulle vi ta upp det direkt, för det finns ingen i  min krets som är några bitches som snackar skit bakom ens rygg utan att stå för det. Bara mesigt.


   
SvaraCitera
duden

Låt mig få tro att alla tycker om mig...


   
SvaraCitera

PMR: Nej, vill inte få negativ energi

Klickade jag på. Av misstag. Tror jag vill veta, men upp till personen i fråga. 


   
SvaraCitera

PMR: Spelar ingen roll/kan inte bry mig mindre

typ


   
SvaraCitera
PMR
 PMR
Ämnesstartare

Måste erkänna att jag själv inte riktigt vet. Så svarade "annat" 


   
SvaraCitera

Vill veta ;-D


   
SvaraCitera
sluk
 sluk

Ja jag vill veta varför men skulle inte palla ''ändra'' på mig etc. 


   
SvaraCitera

PMR: Nej, bryr mig ändå inte/känns onödig

De som jag vet ogillar mig vet jag för att jag märker det på dem och sen har jag fått det bekräftat av gemensamma kompisar. Kunde tbh inte bry mig mindre för de är dumma i huvudet.

Om någon ogillar mig och det inte märks är de väl artiga nog att inte visa det precis som jag. Och man kan inte göra mer än att vara sig själv och vara trevlig, vem vet de kanske ändrar sig utan att jag behöver svansa efter dem

FAST om det är något specifikt jag har gjort som sårade dem eller ngt vill jag gärna veta så jag kan be om ursäkt och prata om det. Inser nu att jag kanske skulle svarat ngt annat, aja för det mesta bryr jag mig inte särskilt


   
SvaraCitera

bryr mig inte riktigt annat än att jag inte gillar falska människor


   
SvaraCitera
mynona

PMR: Nej, vill inte få negativ energi

Om någon ogillar en, då märker man det ändå. Man riskerar alltså inte att göra sig till och förödmjuka sig genom att försöka bli vän med den, och vet vad man kan vänta sig. Man vet att den enda möjliga relationen är artigt funktionell. 

Om man nödvändigt ska tala om det, så kan man göra det en gång och inte mer. Om den personen då är intresserad av att reda ut det, så kan man pröva; annars så lämnar man varandra ifred och nöjer sig med att vara artiga och bete sig med grundläggande civiliserad vänlighet mot varandra. 

Min erfarenhet är att folk som ogillar mig ofta gör det pga personkemi eller oförenliga personligheter - och då finns det inget att göra åt saken, eller hur? - eller för att de dömer efter fördomar, och då har jag sällan motivation att reda ut saker. 


   
SvaraCitera

jag bryr mig inte om det inte påverkar mig. om personen dock är en väns vän, en arbetskamrat eller annan som man behöver förhålla sig till är det bäst att veta detta så att man kan vara formell med personen. jag tror inte att jag har supernaturliga förmågor till att få personer att gilla mig om de inte gillar mig som person. om jag vet att det är något jag har sagt är det möjligt att tala med någon. har faktiskt blivit vän med personer som har missförstått mina intentioner.


   
SvaraCitera
Exner

Vill veta.


   
SvaraCitera
durga

bryr mig inte vare sig jag vet eller inte. vara känslomässigt död jä. men det är klart jag vill veta.


   
SvaraCitera