Aviseringar
Rensa alla

Någon som använt p-plåster?


Azusa

Asså, mens är ju olika för alla... Jag hade oregelbundet vilket gjorde det jobbigt ibland.


   
SvaraCitera
ZoreOh
Ämnesstartare

Pizza:
Varför tar ni de där grejerna? Är det bara för att ni ska kunna knulla utan kondom eller finns det andra skäl?

Att använda kondom för mig är som att käka kola med papper på, alltså inte särskilt skönt alls vilket kind of förstör hela grejen med sex. Sen är jag för ung, och vill inte att ploppa ut bebisar än så föredrar att vara skyddad.


   
SvaraCitera
ZoreOh
Ämnesstartare

Azusa:
P-stav funkar bra 🙂

Blödde du mycket i början? Och hur länge har du haft den? Glad


   
SvaraCitera
Azusa

ZoreOh:

Blödde du mycket i början? Och hur länge har du haft den? Glad

Fick aldrig någon "normal" mens men hade typ konstant små blödningar, tröttnade efter 1 år och tog ut den, använder inget just nu. :3


   
SvaraCitera
ZoreOh
Ämnesstartare

Azusa:

Fick aldrig någon "normal" mens men hade typ konstant små blödningar, tröttnade efter 1 år och tog ut den, använder inget just nu. :3

Jaha, men då funkade den väl inte så bra? xD


   
SvaraCitera

ZoreOh:

Har du dålig erfarenhet från p-piller eller liknande? Märkte i alla fall inte av någon förändring när jag använde plåster, många som sagt att de mått dåligt med p-piller men mått bra med p-plåster Glad

Det är rätt individuellt med hur påverkad man blir av hormonerna, skönt att du ändå inte fick några större bieffekter Glad

Har ingen lång erfarenhet av p-medel med hormoner, använde bara ett dagen-efter piller en gång, men det kanske är värt att testa? Min pojkvän vill inte att jag använder hormoner, men jag spekulerar kring och utforskar om det är så farligt - han menar att det kan påverka kroppen, fertiliteten och fostrets utveckling om jag/vi satsar på barn senare. Ska klura lite  på't


   
SvaraCitera
ZoreOh
Ämnesstartare

019linnea:

Det är rätt individuellt med hur påverkad man blir av hormonerna, skönt att du ändå inte fick några större bieffekter Glad

Har ingen lång erfarenhet av p-medel med hormoner, använde bara ett dagen-efter piller en gång, men det kanske är värt att testa? Min pojkvän vill inte att jag använder hormoner, men jag spekulerar kring och utforskar om det är så farligt - han menar att det kan påverka kroppen, fertiliteten och fostrets utveckling om jag/vi satsar på barn senare. Ska klura lite  på't

Fast det ska det inte göra, självklart så är hormoner inget att leka med, mår man dåligt av dem så ska man inte hålla på med det, men de som inte märker av några bieffekter brukar det inte vara något problem för alls. Det ska inte påverka fertilitet eller barnets utveckling, när man har slutat så tar det en liten stund för kroppen att återvända till normalt igen men sedan ska allt vara som vanligt Glad


   
SvaraCitera

ZoreOh:

Fast det ska det inte göra, självklart så är hormoner inget att leka med, mår man dåligt av dem så ska man inte hålla på med det, men de som inte märker av några bieffekter brukar det inte vara något problem för alls. Det ska inte påverka fertilitet eller barnets utveckling, när man har slutat så tar det en liten stund för kroppen att återvända till normalt igen men sedan ska allt vara som vanligt Glad

Hmm, okej. Har läst detsamma på andra ställen, så känns som att det bör ligga (höhö) någonting i det du skriver. Återkommer i denna tråd om det blir p-plåster eller inte!


   
SvaraCitera
ZoreOh
Ämnesstartare

019linnea:

Hmm, okej. Har läst detsamma på andra ställen, så känns som att det bör ligga (höhö) någonting i det du skriver. Återkommer i denna tråd om det blir p-plåster eller inte!

Ja gör så, skulle vara jättekul att höra! Glad


   
SvaraCitera

Pizza:

Är det roligare att knulla utan och få hela hugget fullt med sagg?

Det är skönare?


   
SvaraCitera
Azusa

ZoreOh:

Jaha, men då funkade den väl inte så bra? xD

Jo, det funkade som skydd mycket bra :3


   
SvaraCitera

ZoreOh: Att använda kondom för mig är som att käka kola med papper på, alltså inte särskilt skönt alls vilket kind of förstör hela grejen med sex. Sen är jag för ung, och vill inte att ploppa ut bebisar än så föredrar att vara skyddad.

Men tycker inte ni tjejer att det är äckligt att få hela underlivet fullt med kladd som har legat i killens pungkulor? Tänker ni något på det?


   
SvaraCitera
Azusa

Pizza:

Men tycker inte ni tjejer att det är äckligt att få hela underlivet fullt med kladd som har legat i killens pungkulor? Tänker ni något på det?

Det rinner ut lika fort..
Jag tycker det är mysigt :3


   
SvaraCitera

Azusa: Det rinner ut lika fort..
Jag tycker det är mysigt :3

Är det verkligen sannt? Om du hade sex med en kille/din kille.... Skulle du föredra att han inte kom och därmed skickade in massa klegg i dig, eller att han inte gjorde det? Förutsatt att du fick det du ville i båda fallen.


   
SvaraCitera
Azusa

Pizza:

Är det verkligen sannt? Om du hade sex med en kille/din kille.... Skulle du föredra att han inte kom och därmed skickade in massa klegg i dig, eller att han inte gjorde det? Förutsatt att du fick det du ville i båda fallen.

Brukar inte bry mig, upp till honom isåfall.


   
SvaraCitera