Aviseringar
Rensa alla

Någon som blir sugen på ett jobb inom IT-support


stereo total:

haha skitfin ju. 
skulle söka om jag kunde något om datorer. allt för att slippa slita inom vården. 

+1


   
SvaraCitera

OMG, låter som något jag skulle kunna skriva ihop.. 

Fan vilka sköna lirare, hade aldrig bangat på att arbeta tillsammans med dem! Glad

(OM jag kunde något av det där de söker alltså) 


   
SvaraCitera

S3ON:

OMG, låter som något jag skulle kunna skriva ihop.. 

Fan vilka sköna lirare, hade aldrig bangat på att arbeta tillsammans med dem! Glad

(OM jag kunde något av det där de söker alltså) 

tycker du inte det känns oseriöst och som att dom försöker "lura dit" ung arbetskraft genom att överdriva språket så som dom gör i annonsen?


   
SvaraCitera

turtle:

tycker du inte det känns oseriöst och som att dom försöker "lura dit" ung arbetskraft genom att överdriva språket så som dom gör i annonsen?

Jag tycker det låter som en döskön människa! Oavsett vilket blir det väl upp till bevis lite osv om man får chansen att komma på en intervju?  


   
SvaraCitera

S3ON:

Jag tycker det låter som en döskön människa! Oavsett vilket blir det väl upp till bevis lite osv om man får chansen att komma på en intervju?  

jo, det är klart. synd att du inte bor i malmö eller var annonsen nu gällde. hade velat ha info om intervjun Rodnar


   
SvaraCitera

turtle: jo, det är klart. synd att du inte bor i malmö eller var annonsen nu gällde. hade velat ha info om intervjun Rodnar

Jag hade nog inte sökt öht pga saknar alla kunskaper de söker samt har inget intresse i att lära mig dem..  

Förhoppningsvis kläcks det fler sköna arbetsgivare i andra branscher framöver!  Blink


   
SvaraCitera
Åtta
Ämnesstartare

S3ON:

Jag tycker det låter som en döskön människa! Oavsett vilket blir det väl upp till bevis lite osv om man får chansen att komma på en intervju?  

Jag har inget emot ledigt språk, men tycker du inte att det låter som att de vänder sig till 13-åringar för 10 år sedan? 


   
SvaraCitera


Jr. HBT: det kallas KULTUR, inget som aristoteles förstå

Med tanke på hur många perlskägg och rubyhattar jag får jobba med så får jag min dagliga dos av "kultur"


   
SvaraCitera

Åtta: ag har inget emot ledigt språk, men tycker du inte att det låter som att de vänder sig till 13-åringar för 10 år sedan?

Känns som att de vänder sig till mig!!! Rodnar Bara lite svärord som saknas osv. En massa utav "helvete", "fan", och "jävlar!" i annonsen hade gjort det hela till mitt drömjobb oavsett arbetsuppgifter! Då hade jag nog faktiskt kunnat tänka mig att lära mig dessa saker för att få vara nära dem om dagarna! Söt 

  


   
SvaraCitera

S3ON: Fan vilka sköna lirare, hade aldrig bangat på att arbeta tillsammans med dem

Tänk också på att det inte är dina medarbetare som skrivit annonsen i de flesta fall utan en tjock dam från hr tillsammans men nån tomte från middle management.


   
SvaraCitera
Åtta
Ämnesstartare

aristoteles:

Tänk också på att det inte är dina medarbetare som skrivit annonsen i de flesta fall utan en tjock dam från hr tillsammans men nån tomte från middle management.

Värre. Det är ett bemanningsföretag.


   
SvaraCitera

aristoteles:

Tänk också på att det inte är dina medarbetare som skrivit annonsen i de flesta fall utan en tjock dam från hr tillsammans men nån tomte från middle management.

Attans!! Jag tänkte mig direkt ett småföretag på 4-5 personer som sökte en ny kamrat. Ledsen 


   
SvaraCitera



Åtta
: Värre. Det är ett bemanningsföretag.

The horrors..


   
SvaraCitera

Åtta:

Värre. Det är ett bemanningsföretag.

lol!

hur gjorde du citeringen i första inlägget btw???+?+


   
SvaraCitera
Åtta
Ämnesstartare

honolulu:

lol!

hur gjorde du citeringen i första inlägget btw???+?+

Capture2.PNG


   
SvaraCitera