Aviseringar
Rensa alla

Någon som bor i Uppsala?


Caroline123: Tack så mycket! Söt Men ingen press!!!!! för det sabbar för mig.. Shockerad

Nerå! Världen lär nog rulla på ändå oavsett resultat! Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gruvan: Nerå! Världen lär nog rulla på ändå oavsett resultat!

Glad


   
SvaraCitera

Caroline123:
Har nämligen bokat uppkörning där för imorgon, och undrar därför var Gimogatan 2 ligger? Är det enkelt att ta sig dit med bil? Undrar även om någon vet hur lätt/svårt det är att bli godkänd där osv? Bor nämligen i Upplands Väsby och har aldrig kört där förut.. Tacksam för svar. Glad

beror väl lite på vilket håll du kommer in från på motorvägen men det är inte så svårt att följa de stora vägarna, om du ska svänga in in kyrkogårdsgatan från luthagsesplanaden så kanske det hjälper att komma ihåg att korsningen ligger precis vid en busshållsplats.

har själv inte körkort men tänk på att det är riktigt många cyklister där (men säkert färre nu när det är sommarlov och mindre studenter) och uppsala ska även vara känt för alla jävla trafikljus som man måste stanna vid hela tiden, speciellt i stan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu: om du ska svänga in in kyrkogårdsgatan från luthagsesplanaden så kanske det hjälper att komma ihåg att korsningen ligger precis vid en busshållsplats.

Åhh massa namn jag inte känner till.. men tack för tipset! får nog tänka på att sådant kan uppstå var som helst helt enkelt Glad

honolulu: riktigt många cyklister där (men säkert färre nu när det är sommarlov och mindre studenter) och uppsala ska även vara känt för alla jävla trafikljus som man måste stanna vid hela tiden, speciellt i stan.

Gullig du är! då vet jag! tack så mycket!


   
SvaraCitera

Caroline123: Åhh massa namn jag inte känner till.. men tack för tipset! får nog tänka på att sådant kan uppstå var som helst helt enkelt

kika på kartan som länkades ovan, för du behöver väl ändå nån slags vägbeskrivning sen? 

Caroline123:
Gullig du är! då vet jag! tack så mycket!

oh, no problem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu: kika på kartan som länkades ovan, för du behöver väl ändå nån slags vägbeskrivning sen?

Ja precis! Går nog bra med GPS! Och så kan man nog stanna och fråga någon på vägen annars. Glad


   
SvaraCitera