Aviseringar
Rensa alla

Någon som går ekonomilinjen?


Ämnesstartare

Heej, jag behöver några ekonomi-vänner på internet. Går första året och hade varit kul att snacka samt hjälpa varandra! Vill få så höga betyg som möjligt och kan hjälpa dig med att få det du med. Så snälla skriv om du gör det!!! Funkar även med folk som gått ut. Även andra linjer. Behöver hjääälp!!!


   
Citera

Det är bara att skriva <3 


   
SvaraCitera

Om du går första året, hur är det för en som tänker välja det efter 9an? Går ut åttan nu i år Skeptisk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spearmint:
Om du går första året, hur är det för en som tänker välja det efter 9an? Går ut åttan nu i år SkeptiskKul linje, mycket siffror dock. Tänk på att välja det skola som passar dig. Exempelvis så har jag valt en som är högskoleförberedande och därav är det sjukt mycket plugg så att man knappt har tid till annat. 
om du vill läsa vidare efter gymnasiet, välj exempelvis klara gymnasium. Om du istälelt vill få ”gratis betyg” så någon skola som inte är högskoleförberedande.


   
SvaraCitera

Ja, jag går sista året på ekonomilinjen 


   
SvaraCitera
Haien

Går teknik


   
SvaraCitera

Går andra året natur


   
SvaraCitera

Ey det e jag: Vill få så höga betyg som möjligt

 För att få höga betyg gäller bara att plugga mycket mer nu än i nian.
 Plugga minst 2 veckor före varje prov... 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

champuss:

 För att få höga betyg gäller bara att plugga mycket mer nu än i nian.
 Plugga minst 2 veckor före varje prov... 

har inga prov på min skola, endast inlämningsuppgifter:/


   
SvaraCitera

Ey det e jag: har inga prov på min skola, endast inlämningsuppgifter:/

Bra, då har du det lite lättare. Kör hårt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Marsbrud:
Går andra året natur

Åhhh har haft typ språkliga variationer i svenskan?? Behöver verkligen hjälp med det!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haien:
Går teknik

Har ni haft språkliga variationer i svenskan?? Skulle verkligen vilja hjälp med det!!


   
SvaraCitera
Haien

Ey det e jag:

Har ni haft språkliga variationer i svenskan?? Skulle verkligen vilja hjälp med det!!

Nej


   
SvaraCitera