Aviseringar
Rensa alla

Någon som gjort abort?


Ämnesstartare

Hej! Har du gjort abort eller känner du någon som har det och kanske har det lite tufft?! Gå in på min pres och kolla länken!


   
Citera
Ämnesstartare

lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag_gillar_glass:

lol

gör så =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lostmind:

gör så =)

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du behöver inte läsa, men känner du någon som behöver så tipsa dem =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingen??


   
SvaraCitera

Besatt...?


   
SvaraCitera

Om du nu älskade ditt barn så pass mycket så varför tog du bort det för? [shake]

jisses


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spindelnätaren:

Om du nu älskade ditt barn så pass mycket så varför tog du bort det för?

svårt att förklara, finns att läsa i bloggen varför.
Besatt nej, men jag vill hjälpa andra>!


   
SvaraCitera

Varför bloggar man om sin abort?, låter ju som om att det vore någonting att skylta med. Korkat


   
SvaraCitera

lostmind:

svårt att förklara, finns att läsa i bloggen varför.
Besatt nej, men jag vill hjälpa andra>!

Jag har läst din blogg nu och tyvärr så verkar det mer som att du sörjer ditt ex och på något sätt inbillar dig att allt försämrades mellan er två pga aborten.

Jag tycker att du kan ta tag i dina problem när det gäller egen självrespekt istället och kanske starta en blogg om det. Att läsa hur ditt ex beter sig som ett svin mot dig hela tiden och du inte verkar inse att han gör det är ju bara sorgligt. På riktigt, jag tycker synd om dig.

Det gäller att öppna ögonen och se alla tecken som visar dig att du och ditt ex inte är tillsammans längre av en anledning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spindelnätaren:

en anledning.

Jag vet att du har rätt i mycket du säger, men som du kan se i sista inlägget så har jag berabetat det här nu och kan äntligen gå vidare.
Mitt förhållande till x var inte jättebra innan jag blev med barn heller och det är definitivt inte bättre nu.
Klart aatt en abort kan antingen föra människor närmare eller som i det här fallet tvärtemot.
Ja han har behandlat mig illa och jag har inte fattat det riktigt förrän jag läser om det i min blogg varje dag. Jag vet att han är dum, men jag har känslor för honom, men NU vet jag att han är inte är värd det så jag tänker inte försöka..

Han är inte värd mig! Och jaag vill förmedla min blogg till andra för jag har suttit där och vet hur mkt ett tröstande ord kan hjälpa.


   
SvaraCitera

Vilket gnäll det är om abort.
Önskade att jag var kvinna och kunde göra abort så att jag kunde bevisa att det egentligen inte är något särskilt alls.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

majkie2:

Önskade att jag var kvinna och kunde göra abort så att jag kunde bevisa att det egentligen inte är något särskilt alls.

För somliga är det säkert inte det, sen finns de som tar det väldigt hårt. Det är induviduellt. Jag tror däremot det är svårt att sitta och säga innan hur det skulle kännas, för när man väl är där så brukar det inte vara så lätt..


   
SvaraCitera

den som har gjort atbort e som att mörda ett liten barn![cry]
skulle äldrig klara av de


   
SvaraCitera