Aviseringar
Rensa alla

Någon som har erfarenhet av goodsabbcd.com?


Ämnesstartare

Någon som har erfarenhet av goodsabbcd.com?

http://goodsabbcd.com/

Tråden har gått på Flashback några dagar men ingen tycks märkligt nog varken ha något positivt ELLER negativt att säga om "företaget".

Domänem goodsabbcd.com registrerades redan 15 september i år o så vitt jag kan finna lades sajten upp samma dag. Men märkligt nog är det ingen som varken har beställt något av "företaget", blivit blåst av företaget eller fått något levererat från företaget.

Eftersom priserna är EXTREMT LÅGA så lutar det ju mot att det ripoff men jag tänkte höra om det är någon på UM som beställt o fått något alt beställt något o blivit blåst?


   
Citera
Ämnesstartare

värkar jätte seriöst [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

värkar jätte seriöst [rolleyes]

Har sökt globalt o INGEN har någon som helst kommentar o "företaget". Dessutom... ett företag som använder sig av en HoTMaiL adress verkar i mina ögon väldigt suspekt. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ett företag som refererar till msnkontakt är alltid oseriöst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dom kanske säljer typ gamla utgångna prylar? :S

För jag kollade bland mac laptopsen och det fanns massa gamla modeller som inte tillverkas eller säljs i butik längre...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TheSpookyMan:

väldigt suspekt.

kollade bara under Payment och det räckte för mig. att enda sättet att komma i kontakt med dem är hotmail är också ett tecken på att det inte är seriöst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För övrigt... INGET telefonnummer, INGET FAX nummer, INGEN gatuadress, INGEN bankförbindelse. Ingenting finns egentligen om företaget.

Samtidigt... när ett ripoff företag dyker upp så brukar det bara ta några dagar så brukar det dyka upp mängder med "varningar" ute på nätet men inte ens det finns om företaget!?

Jag är ärligt talat väldigt förvånad. [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För övrigt är domänen registrerad på:

Cao Jing Qi
SiChuan DeYang KaiJiang Lu 199
Hao
DeYang
SiChuan
China


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ett skivomslag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Ett skivomslag.

Vadå - Ett skivomslag? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera