Aviseringar
Rensa alla

NÅGON SOM HAR LITE SPRIT ELLER HAHAHAHHA hepp hej då


KSENIA
Ämnesstartare

Hej, hur FAN skaffar man sig lite (men helst mycket) självdisciplin? Jag har liksom asmånga grejer jag måste göra, men istället sitter jag bara här som någon himla fattiglapp och tänker på livet samtidigt som jag lyssnar på Hanson. Känner att jag börjar spendera allt för många kvällar på detta vis, gillare inte... :S::S:S


   
Citera
Ämnesetiketter
smisk

Låter som jag, fast jag sitter och spelar istället [n]


   
SvaraCitera
KSENIA
Ämnesstartare

smisk:

Låter som jag, fast jag sitter och spelar istället [n]

Hatar att det aldrig finns någon lösning på detta problem :((((((((


   
SvaraCitera

KSENIA:

Hatar att det aldrig finns någon lösning på detta problem :((((((((

Det kanske inte är dig det är fel på, utan du kanske har en neuropsykiatrisk störning. Så var det sannerligen för mig iallafall.


   
SvaraCitera
KSENIA
Ämnesstartare

sylar:

Det kanske inte är dig det är fel på, utan du kanske har en neuropsykiatrisk störning. Så var det sannerligen för mig iallafall.

Intressant, berätta mer...


   
SvaraCitera
svett

MEN JA.....................

SÄG ÅT MIG ATT JOBBAAAAAAAAAAA


   
SvaraCitera
KSENIA
Ämnesstartare

svett:

SÄG ÅT MIG ATT JOBBAAAAAAAAAAA

Jobba


   
SvaraCitera
svett

nej[mad]


   
SvaraCitera
KSENIA
Ämnesstartare

Hepp, gör inte det då din jävla jävel :S:S


   
SvaraCitera
svett

är för fan ingen jävla jävel [sad]


   
SvaraCitera

KSENIA:

Intressant, berätta mer...

Jag har alltid haft en vilja att utveckla mig själv. Men det har inte gått fast jag har haft intresse, vilja och motivation. Det har lett till flera års frustruation på grund av att jag inte kunnat göra det. Jag uppoffrade en hel del för att göra vissa saker, bland annat nöjen. Men i slutändan ledde det till att jag inte gjorde något alls förutom att sitta och tänka på bättre dagar.

Jag kan inte koncentrera mig på saker helt enkelt. Det finns vissa små undantag. Jag har helt enkelt insett att det inte är disciplinen, viljan, motivationen eller något sådant som fattas, utan det är en neuropsykiatrisk störning á ADD/ADHD.


   
SvaraCitera
KSENIA
Ämnesstartare

svett:

är för fan ingen jävla jävel [sad]

Du förstör min första, och antagligen enda, seriösa tråd. Lägg av va!!!!!! Jävla jävel!!!

sylar:

Jag har alltid haft en vilja att utveckla mig själv. Men det har inte gått fast jag har haft intresse, vilja och motivation.

Du förklarade just hela mitt liv. Min läkare har faktiskt remitterat mig till gudvetvar för en ADHD-utredning 🙁


   
SvaraCitera

KSENIA:

Du förklarade just hela mitt liv. Min läkare har faktiskt remitterat mig till gudvetvar för en ADHD-utredning 🙁

Se där, då vet du kanske varför han skickade dig på en sådan utredning. Gjorde du något test hos din läkare?


   
SvaraCitera

Lol wot? jag är precis likadan och har alltid varit:( Det där med ADHD kanske man ska kolla[y]


   
SvaraCitera

Jag skulle också vilja veta det. Jag befinner mig i ungefär samma situation minus Hanson-musiken och får ingenting gjort.


   
SvaraCitera