Aviseringar
Rensa alla

Någon som har överfört pengar från konto till paypal?


Ämnesstartare

Ja som rubriken lyder. Jag har precis försökt överföra lite pengar från mitt bankkonto till Paypal, bankerna har dragits (gjorde det 11/4-2011). Men nu har det ju gått nästan 3 bankdagar och inga pengar har kommit in i mitt paypal acc :S Har någon använt sig utav denna metod? Hur funkar det?


   
Citera
Ämnesstartare

Du kanske gjorde fel. [smile] Jag har inte gjort det pga inte haft behov av det än.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Du kanske gjorde fel. Jag har inte gjort det pga inte haft behov av det än.

vad för fel?


   
SvaraCitera
Åtta

Det kan ta mer än tre dagar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Det kan ta mer än tre dagar.

Det stod ju 2-3 arbetsdagar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Det stod ju 2-3 arbetsdagar.

När gjorde du det? Ah, men det är tredje dagen idag, kanske kommer in senare idag.

Anura:

vad för fel?

Det vet inte jag. Eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

När gjorde du det? Ah, men det är tredje dagen idag, kanske kommer in senare idag.

i måndags.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Ensamvargen:

Det vet inte jag. Eller?

jag gjorde som det stod :S Dock skulle man skriva in ett speciellt överförings ID så att dem kan se att det är du osv. Jag skrev in det i meddelande det går inte skriva in det i OCR.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

i måndags.

Vilken tid? Bör komma imorgon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Första tråden som inte handlar om ditt bajs?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

jag gjorde som det stod :S Dock skulle man skriva in ett speciellt överförings ID så att dem kan se att det är du osv. Jag skrev in det i meddelande det går inte skriva in det i OCR.

C'mon. Ge det lite mer tid. Om du gjorde det sent på måndagen så kommer det säkert imorgon. Om det inte har gjort det är det dags att börja fråga sig om man gjort fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

C'mon. Ge det lite mer tid. Om du gjorde det sent på måndagen så kommer det säkert imorgon. Om det inte har gjort det är det dags att börja fråga sig om man gjort fel.

Egentligen gjorde jag det i Fredags. Men detta är ju bankdagar. Så det transferserades som det stod i uttag att det gjorde det på Måndag.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

S3ON:

Vilken tid? Bör komma imorgon.

Jag gjorde det egentligen i Fredags runt 12 kanske. Men bankerna drogs ifrån mitt konto, transfersades i Måndags.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Jag gjorde det egentligen i Fredags runt 12 kanske. Men bankerna drogs ifrån mitt konto, transfersades i Måndags.

Bör ju komma idag då.. Vänta några timmar till..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Bör ju komma idag då.. Vänta några timmar till..

men sånt brukar väl inte komma såhär sent? blir lite orolig...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Det kan ta mer än tre dagar.

hur lång tid kan det ta? Det stod ju 2-3 arbetsdagar


   
SvaraCitera
Åtta

Anura:

hur lång tid kan det ta? Det stod ju 2-3 arbetsdagar

Fattar inte varför du nojar. Det beror på hur seg din bank är. Vänta fem dagar. Har det inte kommit in då, kontakta paypal.


   
SvaraCitera