Aviseringar
Rensa alla

Någon som har pluggat polis på distans?


Ämnesstartare

alltså, man pluggar mestadels hemma och genom videosamtal/mail osv, sen gör man ju vissa praktiska övningar tillsammans med andra på specifika platser och så.
vem som helst ju inte börja plugga på distans heller, det är ju ändå samma regler som för vem som helst som vill bli polis.

mrman:

Äre inte tråkigt att plugga för mycket distans?

kan tänka mig att det är roligare att plugga på plats, en skola alltså.. men jag vill inte flytta eller pendla [sad]


   
SvaraCitera

är ju helkasst att plugga distans


   
SvaraCitera

Har du tillräckligt stark självdisciplin för att kunna plugga ordentligt hemma?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

är ju helkasst att plugga distans

why?

mrman:

Har du tillräckligt stark självdisciplin för att kunna plugga ordentligt hemma?

ja, jag tror det..men det gäller ju verkligen att ge sig fan påt och ta ansvar.


   
SvaraCitera

elegi:

why?

Hur kul är det egentligen att sitta hemma, när man lika gärna kan gå till en skola och träffa andra människor, blivande kollegor, få tillgång till hundragånger så mycket mer hjälp osv.


   
SvaraCitera

elegi:

men det gäller ju verkligen att ge sig fan påt och ta ansvar.

Jo det är tuffare att plugga på distans än i skolan tycker jag. Har bara testat några enklare distanssommarkurser. Man får en annan motivation när man är i en "skola".
Dock kan jag hålla med om att man blir less på att pendla till skolan. Jag åker nog tåg/går typ 2h varje dag i resa till och från skolan.


   
SvaraCitera

passaro:

Jo. Ingen skillnad då det praktiska utförs på den polismyndighet man har nära till hemma.

När min karatetränare gick utbildningen har jag för mig att de åkte på självförsvarskurs osv tillsammans iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

Hur kul är det egentligen att sitta hemma, när man lika gärna kan gå till en skola och träffa andra människor, blivande kollegor, få tillgång till hundragånger så mycket mer hjälp osv.

åh jag skrev värsta långa svaret men råka trycka bort de så orkar inte skriva om , tror sånt löser sig iaf. man får en slags annan gemenskap med dem man träffar på de praktiska övningarna osv [y] sen har man ju mycket praktik så blivande kollegor träffar man ju på


   
SvaraCitera

elegi:

n får en slags annan gemenskap med dem man träffar på de praktiska övningarna osv [y] sen har man ju mycket praktik så blivande kollegor träffar man ju på

Fast det blir aldrig riktigt lika bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

Fast det blir aldrig riktigt lika bra.

sluta va så negativ nu.


   
SvaraCitera

Haru kommit in eller?


   
SvaraCitera

Budolicious:

Haru kommit in eller?

Som flickan sa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Haru kommit in eller?

nej inte sökt ännu, funderar fortfarande.. men jag hoppas jag kommer in om det nu blir så [rolleyes]


   
SvaraCitera

elegi:

nej inte sökt ännu, funderar fortfarande.. men jag hoppas jag kommer in om det nu blir så

Jahaja, lycka till : >

Själv fick jag igår beskedet att jag inte är uttagen till fystesterna denna termin. Men bara att söka igen! (för åttone (eller sjätte, beror på hur man räknar då två terminer blivit inställda) gången >_>)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Själv fick jag igår beskedet att jag inte är uttagen till fystesterna denna termin. Men bara att söka igen! (för åttone (eller sjätte, beror på hur man räknar då två terminer blivit inställda) gången >_>)

tack, lycka till själv! 10e gången gillt [wink]


   
SvaraCitera