Aviseringar
Rensa alla

Någon som har vart med om detta..


Ämnesstartare

Jag har haft en pojkvän som lämnade mig för en vecka nu. Han har haft otroligt dålig självkänsla och han ska snart bli 21 och har inget jobb, inget körkort och han bor hemma. Det enda han gör är att va med vänner som håller på med droger. Han själv har hållt på med droger men jag lyckades avstyra en hel del när jag kom in i hans liv.

Han har nu lämnat mig för han har insett att han måste vara själv och hitta sig själv. Så han inte springer runt och beter sig som en 21 årig bebis, som han sade.
Jag är snart 19 och har egen bil + körkort, egen lägenhet och ska ta studenten. Sedan ska jag söka universitet och flytta till en annan lägenhet.Vi är alltså på olika nivåer.

Min fråga är då..är det någon som känner igen sig i min och hans situation.
Jag vet inte vad jag ska göra, han vill inte prata med mig och jag känner att jag inte kan ge upp nu? [shake]


   
Citera

jag, fast det var tvärt om. han var den äldre mogna. ge upp och flytta till en annan stad


   
SvaraCitera
zIGGE

Frnae:

21 årig bebis

<--- 22 årig bäbis.

Men tänker på din andra tråd. Kanske drömmer att du vill ta hand / leka med bäbis/småbarn pågrund av honom? [confused]


   
SvaraCitera

Verkar mer som att han hittade på en dålig ursäkt.
Varför skulle han inte kunna "växa upp" med dig i sitt liv?


   
SvaraCitera

hoppas du är medveten om att din välgång kan vara destruktiv för honom. För det är inte särskilt uppmuntrande att vara en sopa och se andra lyckas betydligt bättre.

Men det är bara min erfarenhet


   
SvaraCitera

antrax:

Varför skulle han inte kunna "växa upp" med dig i sitt liv?

för att han är avis, antagligen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vi bor redan i andra städer..
Allt kom för fort, jag har inte ens smält detta att han inte ens kan prata med men att han kan vara med sina vänner...vi var vänner innan ett förhållandet växte fram.
Jag står som ett frågetecken och han vill inte ens prata med mig förens våra känslor har kylt ned som hans vän sa.
Vad fan betyder "förens våra känslor har kylts ned". Ska vi vänta tills våra känslor försvinner så vi kan prata med varandra?

Som sagt jag är väldigt förvirrad, varför inte ta hjälp av mig om han är rädd för att "växa upp"?


   
SvaraCitera