Aviseringar
Rensa alla

Någon som hör röster?


Fråga Torbjörn. Han säger ju att han hör röster.Söt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Untouchable:
din kille skrämmer mig, hade varit extremt obekväm med att umgås med nån som på allvar sa sig höra röster     

Jag förstår om folk skräms av en del saker jag säger om honom, men det är en annan sak att vara kär i någon och upptäcka saker allt efter som. Jag har inte tappat känslor för honom, och jag är inte rädd för honom.

elise999:
Fråga Torbjörn. Han säger ju att han hör röster.Söt

Vem är Torbjörn?


   
SvaraCitera

sommargåvan:

Jag förstår om folk skräms av en del saker jag säger om honom, men det är en annan sak att vara kär i någon och upptäcka saker allt efter som. Jag har inte tappat känslor för honom, och jag är inte rädd för honom.

Vem är Torbjörn?


   
SvaraCitera

Hör man röster och inte är påverkad av nåt är man sjuk, väldigt sjuk. 


   
SvaraCitera

sommargåvan:

Jag förstår om folk skräms av en del saker jag säger om honom, men det är en annan sak att vara kär i någon och upptäcka saker allt efter som. Jag har inte tappat känslor för honom, och jag är inte rädd för honom.

Vem är Torbjörn?

Går inte att länka.honom.. Men han är.iaf nån rätt läskig.prick som.pratar.om att han hör röster.osv. Kolla.in denna.tråd som han.skrivit;  http://ungdomar.se/forum/thread/jag-hoer-onda-roester-i-mitt-huvud Söt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elise999:

Tack så mycket!


   
SvaraCitera

sommargåvan:

Tack så mycket!

VarsågodGlad


   
SvaraCitera

ja...


   
SvaraCitera
time
 time

elise999:

Går inte att länka.honom.. Men han är.iaf nån rätt läskig.prick som.pratar.om att han hör röster.osv. Kolla.in denna.tråd som han.skrivit;  http://ungdomar.se/forum/thread/jag-hoer-onda-roester-i-mitt-huvud Söt

Han är ett troll, referera inte folk som har seriösa frågor till honom, skulle jag säga. 


   
SvaraCitera

om någon pratar med mig hör jag ju den/dem det är väl helt normalt? eller har man fått helt fel för sig kanskeFörvånad


   
SvaraCitera