Aviseringar
Rensa alla

Någon som inte vill vara med barn


Ämnesstartare

Här kommer jag igen, med ett annat bekymmer som egentligen inte ska vara något bekymmer. Och tänker nu på att hålla den här känslan för alltid och om de går sämre, vill jag tänka på vad som gjorde orken var så bra igår.

Vi ska fira min syster i tre dagar, det betyder barnvakt en del. Och jag har ingen lust till att åka in till stan för det känns helt värdelöst trist. Sedan afterwork mitt i veckan plus träffa två vänner olika dagar. (Gå på min favorit loppis) Ska jag hitta på något i helgen och faktiskt promenera men var kan jag göra det då, hur? Är ju fortfarande i området och känner hans närvaro där. Jag är bra på korta intervaller som den backen på toppen jag hittade men känner också stor lust efter ny miljö. Har försökt komma hem till min syster men alltid någon som vill vara själv där just då.

Det kanske var meningslöst och fråga det här, men är det nån som vet hur det känns och vara med barn fast den inte tycker om de pratar jag gärna med er! Ha en kanonkul vecka. Glöm inte synas i mörkret. 


   
Citera

Barn e ok när dom sitter tysta och e snälla men hade inte heller viljat barmvakta så säg bara att du inte kan 


   
SvaraCitera

kanske du ska försöka få fråga m hans intresse vad han gillar o göra , starta konversationer, om han inte vill det så blir det svårt :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lurifax69:
kanske du ska försöka få fråga m hans intresse vad han gillar o göra , starta konversationer, om han inte vill det så blir det svårt :/

Tvååringen gillar bara bilar och bamse. Han springer allt han kan här. Jag har inte skaffat barn med någon, det är min systers barn som jag vill komma bort ifrån och hans pappa vill ha tv-spel för sig själv hemma hos dem Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu är de här..men detta är inte enda helgen jag vill slippa. Pappa försvinner alltid så fort som tusan, hann inte följa med honom i morse också tar han med mig ikväll när de ska åka xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Började gråta igen av det här problemet. Jag ska på konsert på lördag och pappa ska fixa syrrans bil hemma hos oss, syrran skulle antagligen ta med pojken som nu är äldre och mer högljud.

Mamma fick ringa och säga att hon inte får ta med honom. För varje gång de har vart här har jag ansträngt och gjort något, sedan slappnat av och precis då allt är avspänt kommer de tillbaka. Nu är jag glad att jag vet hur jag ska ta mig in. Kan slappna av igen. Hon visste att jag skulle på konsert med och att jag mår dåligt varje gång men försöker vara social med familjen när de här. 


   
SvaraCitera

Tycker det är oerhört kul att vara med barn sålänge de inte biter en i håret och hoppar i soffan. Väldigt tradigt men det är ju kueel


   
SvaraCitera
Khalid

SkeletonGirl:
Här kommer jag igen, med ett annat bekymmer som egentligen inte ska vara något bekymmer. Och tänker nu på att hålla den här känslan för alltid och om de går sämre, vill jag tänka på vad som gjorde orken var så bra igår.

Vi ska fira min syster i tre dagar, det betyder barnvakt en del. Och jag har ingen lust till att åka in till stan för det känns helt värdelöst trist. Sedan afterwork mitt i veckan plus träffa två vänner olika dagar. (Gå på min favorit loppis) Ska jag hitta på något i helgen och faktiskt promenera men var kan jag göra det då, hur? Är ju fortfarande i området och känner hans närvaro där. Jag är bra på korta intervaller som den backen på toppen jag hittade men känner också stor lust efter ny miljö. Har försökt komma hem till min syster men alltid någon som vill vara själv där just då.

Det kanske var meningslöst och fråga det här, men är det nån som vet hur det känns och vara med barn fast den inte tycker om de pratar jag gärna med er! Ha en kanonkul vecka. Glöm inte synas i mörkret. 

Det är fantastik vara med barn ! Tiden går jätte snabb när man är med barn !


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ni är starka. Han sprang nästan ut på vägen förra gången från vår tomt och jag vet inte hur jag skulle hålla ett öga på honom när jag inte kan lyfta en katt. Sen är vägen bara uppfarten men jag förutser allt det hemska när han är hemma. Nu hoppas jag hon inte kommer gnälla över det imorgon att hon inte kunde ta med sig honom. Tog ledigt från jobbet av den orsaken. Jag vill inte ta upp det. 


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:
Ni är starka. Han sprang nästan ut på vägen förra gången från vår tomt och jag vet inte hur jag skulle hålla ett öga på honom när jag inte kan lyfta en katt. Sen är vägen bara uppfarten men jag förutser allt det hemska när han är hemma. Nu hoppas jag hon inte kommer gnälla över det imorgon att hon inte kunde ta med sig honom. Tog ledigt från jobbet av den orsaken. Jag vill inte ta upp det. 


   
SvaraCitera