Aviseringar
Rensa alla

Någon som känner igen sig?:(


Ämnesstartare

patrick bateman:

nej det är ju det. är inte lätt att berätta men är typ det enda sättet att göra nåt åt saken

jag vet

Slumpartad:

Gick runt i nästan ett år med en fasad. Jag var någon jag inte ville vara. Man mådde inte fint, alls.

Nu då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stjärnfall:

Jag ljuger och säger att jag mår bra om någon frågar

Ja, för jag störtgråter oftast när folk bryr sig.
Jag är ganska ovan vid att folk faktiskt bryr sig om mig, blivit uppväxt på ett udda sätt.


   
SvaraCitera

stjärnfall:

Nu då?

Tog tag i mitt liv. Gjorde mig av med hindret och gick vidare. Känns jävligt fint.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

Tog tag i mitt liv. Gjorde mig av med hindret och gick vidare. Känns jävligt fint.

Hur då? psykiatrin?

Lounge fact:

förlåt om det var osammanhängande

inte alls. jag vill väldigt gärna prata med en psykolog, men ingen i min familj får veta. det är det som är så jobbigt, hela skiten. läs på min press så förstår du. det är långt.


   
SvaraCitera

stjärnfall:

Hur då? psykiatrin?

Hade en bromskloss, en så kallad flickvän, som höll mig tillbaka från att bli som jag ville. Gick allt för länge och inte förstod hur allvarligt skit jag mådde av det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

Hade en bromskloss, en så kallad flickvän, som höll mig tillbaka från att bli som jag ville. Gick allt för länge och inte förstod hur allvarligt skit jag mådde av det.

Sen gjorde du slut med henne och allt var frid och fröjd?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känner igen mig en aning, med skillnaden att alla är medvetna om att jag inte mår bra, men är totalt inkapabel att uttrycka mig detaljerat om mina problem, vad jag tycker och känner än definitioner som sällan överskrider enstaka ord i längd. Jag vill kunna förklara vad som är fel men det är av någon anledning inte möjligt.


   
SvaraCitera

stjärnfall:

Sen gjorde du slut med henne och allt var frid och fröjd?

Kanske inte direkt. Att göra sig av med fasaden är en process. Men just det var MIN bromskloss för att förändra mig. Tar man sig över, förbi, runt eller under den så blir det i alla fall bättre. Är fortfarande i processen att bli det jag vill, dock så mår jag mycket bättre efter att kommit en lång bit på vägen.

Så sätt dig ner och tänk på vad som kan vara din bromskloss. Och gör inte som jag gjorde å tveka på det i nästan ett års tid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

Är fortfarande i processen att bli det jag vill, dock så mår jag mycket bättre efter att kommit en lång bit på vägen.

Härligt 🙂

Slumpartad:

Så sätt dig ner och tänk på vad som kan vara din bromskloss. Och gör inte som jag gjorde å tveka på det i nästan ett års tid.

Min bromskloss är min älskade familj. Jag förklarar mer på min press men det är så långt. hur som är helst är det så att jag inte vill att de ska veta, de ska inte bli inblandade. jag vill göra en förändring men jag kan inte det just nu, till sommaren slutar jag på en utbildning jag går nu och då vet jag inte vad jag ska göra, men jag vill börja om någonstans, allt ska vara nytt. Jag har tänkt så många gånger och det har inte hänt något, men jag tänker inte ge upp. det är bara så att nu går det inte för min mamma vill alltid veta var jag är och vad jag gör. jag behöver komma ifrån henne ,och resten av familjen också för den delen, o mjag nånsin ska kunna förändra mitt liv.


   
SvaraCitera

stjärnfall:

jag behöver komma ifrån henne ,och resten av familjen också för den delen, o mjag nånsin ska kunna förändra mitt liv.

Är du färdig med gymnasiet?
I så fall kan du väl plugga någonstans så du måste flytta?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

Är du färdig med gymnasiet?
I så fall kan du väl plugga någonstans så du måste flytta?

Ja, nu är det en annan utbildning jag går på. I veckorna bor jag på internet. Det är långt ifrån kommunikationer så jag kan typ inte komma därifrån. sen på helgerna åker jag hem. En termin till sen är utbildningen slut,


   
SvaraCitera

stjärnfall:

En termin till sen är utbildningen slut,

Ska du studera mer efter det då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

Ska du studera mer efter det då?

Kanske, jag har inte bestämt mig. Men jo, jag tror det. Jag hoppas att jag kan få en studentlägenhet eller nåt. jag behöver verkligen komma bort, från allting känns det som.


   
SvaraCitera

stjärnfall:

Kanske, jag har inte bestämt mig. Men jo, jag tror det. Jag hoppas att jag kan få en studentlägenhet eller nåt. jag behöver verkligen komma bort, från allting känns det som.

Om du verkligen vill komma bort är väl det det bästa å göra? Tänk bara på att studentlägenheter kan vara svåra att få tag på, beroende på skola. Jag har själv svårigheter just nu [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Liebestraum:

Jag vill kunna förklara vad som är fel men det är av någon anledning inte möjligt.

[sad]fan va segt att vilja något men så går det inte..


   
SvaraCitera