Aviseringar
Rensa alla

Någon som känner igen sig?


Ämnesstartare

upponer:

jag vet hur det är, sitter i samma skit.

blir fan gaaalen snart! Det läskiga är att jag känner själv hur jag rasar psykiskt, rasar neråt alltså. Hur jag mår sämre och sämre för varje jävla dag. Hänger inte me själv.. vafan e de som händer [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

szara:

blir fan gaaalen snart! Det läskiga är att jag känner själv hur jag rasar psykiskt, rasar neråt alltså. Hur jag mår sämre och sämre för varje jävla dag. Hänger inte me själv.. vafan e de som händer [cry]

jaa[sad]
jag förstår, känns som man snart faller ihop i en hög av massa tårar på golvet..eller i famnen hos mamma så som det var när man var liten när man slagit sig[sad]
det är svårt att de nått ljus någonstans när man bara ser svart.. vet inte vad man ska göra. men man får väl försöka..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

upponer:

men man får väl försöka..

Varför försöka? Försöka för vad? Vänta på vad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

szara:

Vänta på vad?

Man kan inte sitta och vänta, det som är grejen :/ Lyckan kommer inte till dig, hur mycket du än väntar. Man måste ut och träffa folk. Men vet precis hur det är. Jag får bara ångest..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

szara:

Varför försöka? Försöka för vad? Vänta på vad?

man får väl försöka att hitta några ljusa tider och ta vara på dom så gott man kan..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Solen och de övre tonåren kommer nog göra dig gladare, så vi får hoppas på att de dyker upp snart. Håll ut så länge.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

Solen och de övre tonåren kommer nog göra dig gladare

Måste fan tänka positivt! Hur svårt ska det vara egentligen! Det är typ 4 månader av fitt skolan kvar, sen sommarlov, skönt som fan. Och sen efter det förmodligen en nystart på gymnasiet. Orka såna här stora humörförändringar. Gillar såna som dig tack för du fick mig på andra tankar.. nu ska jag städa rummet [y] och duscha.


   
SvaraCitera

Underskatta inte ensamhet [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

känner igen mig men orkar inte bry mig längre


   
SvaraCitera

Känner ibland samma sak.
Såg ett avsnitt av "Ung och bortskämd" för länge sedan, där en tjej ungefär sa "Jag vill inte jobba och slita i ett halvår för att kunna resa till Grekland i en vecka". Jag tycker det var jävligt bra sagt. Det känns som att det blir resultatet av 10 års studerande och jag vill då inte leva så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

känner igen mig
väntar på en man som får mig att sväva
someday.´

ps vet att du finns mr right, puss.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

szara:

Alltså allt är bara helt trist, grått. Vill bara sitta på mitt rum hela tiden och inte prata med någon, förutom de på nätet då.

skaffa en jätte rolig kompis :3

szara:

Trött som fan på skolan

jag med [n]

szara:

trött på mig själv

[no-no]

szara:

orkar inte plugga

nej, det är tråkigt... men strunta aldrig i att göra matteläxan på länge... då tillslut så orkar man intee... jag har inte gjort min sen i oktober förra året. när man inte gjort den på ca 2månader. så känner man att det inte spelar nån roll om man gör den elr inte... kommer nog börja göra den nästa år [rolleyes]


   
SvaraCitera