Aviseringar
Rensa alla

Någon som känner till ett preventivmedel som ökat eller bevara lusten?


Ämnesstartare

Hej! Någon som använt ett preventivmedel (hormonellt) som bevarat eller till och med ökat lusten? Berätta!
Jag tyckte det blev sämre för mig... Har dessutom börjat få knölig mage [cry] men inga biverkningar annars... använder p-ring


   
Citera

Jag hade sexlust innan p-piller, men det var för att jag nyligen träffat pojkvän, började nån månad senare med p-piller, fungerade hyfsat bra fortfarande. Men sedan blev det mer upp och ned med sexlusten, jag antar att det kan berott på att vi varit tillsammans ett bra tag då.

Började efter ett tag tro att det berodde på p-pillrena jag åt, men vet inte om det stämmer. Frågade iallafall BM om ett märke som skulle kunna tänkas höja sexlusten, hon skrev ut Trinovum28. Åt dom under så kort tid, endast 2-3 mpnader så vet inte hur bra dom egentligen var.. Har även hört en som sa att Trinovum Inte hjälper att öka sexlusten, det är individuellt.

Att lusten sviktar, ibland på topp och ibland inte, det är nog helt normalt. [smile]


   
SvaraCitera
Tuvan

P-stav sägs ju ha en biverkning att sänka lusten något. Men det är helt inviduellt, min har mer ökat istället XD[love]


   
SvaraCitera

Jag äter p-pillret Neovletta 28. Var orolig innan jag började äta att sexlusten skulle minska, men det är ingenting som jag har fått erfara. Lusten har behållts, om inte höjts lite...jag blir lättare våt (och våtare) tror jag [smile] Fast det där med biverkningar är ju extremt individuellt, så prova dig fram [smile] Lycka till!


   
SvaraCitera

Spellbound:

1f y0u c4n r34d 7h15, y0u r3411y n33d 70 g37 l41d!!!!

but i'm already gettin laid! ;(


   
SvaraCitera

sherrydarling:

but i'm already gettin laid! ;(

ån6r4d3 m16. 5ku||3 5kr1v17: bu7 1'm 4|r34dy 63771n |41d! ;(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sherrydarling:

bu7 1'm 4|r34dy 63771n |41d!

n07 3n0u6h !!!!!


   
SvaraCitera

Spellbound:

n07 3n0u6h !!!!!

0|\/|6


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sherrydarling:

0|\/|6

det där förstod jag däremot itne 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nejmen kom igen nu gott folk, svara på frågan [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

yasmin sägs vara bra men vet inte först jag har börjat med mina käkar neovletta just nu och är inne på sista kartan sen får jag se hur det ser ut. Har i alla fall noll sexlust just nu men jag hoppas det blir bättre det är ju trotts allt individuellt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spellbound:

Hej! Någon som använt ett preventivmedel (hormonellt) som bevarat eller till och med ökat lusten? Berätta!
Jag tyckte det blev sämre för mig... Har dessutom börjat få knölig mage men inga biverkningar annars... använder p-ring

Jag äter yasmin, och min sexlust har bara ökat. Vet inte om det beror på pillrena eller att vi slipper kondom, men nog får man iaf aldrig [wink].
Har inte fått några biverkningar i övrigt heller, utom viktminskning, men det ser inte jag som en biverkning ^^.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

viktminskningen borde ju vara en fördel jag gick upp en hel del när jag börja med neovletta så jag hoppas ju lite på att det kommer ändras
[crazy]


   
SvaraCitera

Spellbound:

det där förstod jag däremot itne 😛

omg?

Spellbound:

Hej! Någon som använt ett preventivmedel (hormonellt) som bevarat eller till och med ökat lusten?

Jag tar Mercilon 28 och min sexlust har inte minskat. Har inte fått några biverkningar alls egentligen, utan typ fått bättre hy och sånt till och med. Dock så får jag extrem mensvärk av dem, så måste ändå byta.

Men det är ju som sagt väldigt individuellt med biverkningarna.


   
SvaraCitera