Aviseringar
Rensa alla

Någon som kan hjälpa?


Ämnesstartare

Tjabba jag är en kille på snart 18 år, jag lever la normalt antar jag, jag bor hos min morsa med hennes man (inte min pappa) och farsan vill inte veta av mig direkt, men jag klagar inte för de.

Jag har några grymma polare (tyvär så sabbar jag de mästa i vänskapen, men men) och min släkt hatar mig inte en iallafall.

Nu till mitt problem, jag fick en diagnos att jag inte kommer leva så länge till..detta har gjort att alla omkring bara är lässna och mina polare tror att jag kommer dö när som hällst så dom vill inte göra något. min släkt bara deppar och jag har börjat deppa själv, jag skiter i jobbet och skolan och är bara hemma, så jag tänkte avsluta lidandet så både jag och alla andra kan få ett avslut på de sorgliga.
men jag har inte kraften att klara det, så jag vill veta om det finns något enkelt och snabbt sätt som man kan göra det hemma utan att morsan ska behöva städa efteråt.


   
Citera
Ämnesstartare

Ö vill du ha tips om hur man tar livet av sig som bäst ?


   
SvaraCitera

Är du allvarlig så är du på helt fel forum.


   
SvaraCitera

alltså [bigsmile]
om du endå ska dö, och du överväger att begå självmord.
Shit, du har ju värsta chansen att göra saker!

testa massa droger, gör skit du kommer ångra, säg att du älskar någon på random, ha sex med främlingar, umgås med någon du aldrig skulle umgås med annars, fråga gamla, gamla släktingar om deras livshistoria!
Shit, trots din situation kan du fortf. göra massa coola grejer, saker som någon utan din diagnos skulle ta för givet!

Eller, så kan du hoppa från en bro, då dör du nog direkt 🙂

det här är en bild på katter som dansar!

1251228690741.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ber om ursäkt om jag skrev det opassande, jag ska inte störa mer


   
SvaraCitera

Sök hjälp, jag menar det på ett snällt sätt nu 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Sök hjälp, jag menar det på ett snällt sätt nu 😉

hur då?....alla man pratar med blir bara lässna, jag får inte ens gå till en kurator, här känner ingen mig så jag tänkte att folk skulle kunna svara lättare då


   
SvaraCitera
Tyrael

joakim:

men jag har inte kraften att klara det, så jag vill veta om det finns något enkelt och snabbt sätt som man kan göra det hemma utan att morsan ska behöva städa efteråt.

Dold text: HAHA STÄDA EFTERÅT.
Seriöst dock: hoppa framför ett tåg
det går snabbt, du dör.

Först: Ta inte livet av dig, det är en dålig lösning och du kommer få din familj och vänner att önska att du inte gjort det, de kommer ångra sig och de kommer sakna dig. Helt onödigt alltså.

Om du ändå vill, läs början.


   
SvaraCitera

joakim:

hur då?....alla man pratar med blir bara lässna, jag får inte ens gå till en kurator, här känner ingen mig så jag tänkte att folk skulle kunna svara lättare då

Varför får du inte gå till en kurator? Hmm, men här är inte folk experter, och kan inte hjälpa dig på samma sätt. Och det du vill ha svar på är hur du på lättaste sätt tar livet av dig, det är bara dumt. Sök hjälp, det finns folk som kan hjälpa dig, lovar [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur ledsna dom än vill , så vill dom finnas för dig så länge som det går.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aja tack för svaren endå..och tåget lät bra, så slipper det bli hemma


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du verkligen älskar din familj ska du inte ens TÄNKA på att ta livet av dig. Det kommer bara att göra deras smärta dubbelt så stor. Lev istället varje dag som om den vore din sista. Låt alla runt omkring dig se upp till dig när du visar att du inte böjer dig för sjukdomen. och när den dagen kommer.........låt dom minnas dig som du var. Tar du dit tliv så är det DET dom kommer att minnas när dom tänker på dig!


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera