Aviseringar
Rensa alla

Någon som kan styla om mig?


Ämnesstartare

Okej så jag har 0 modesmak och nu när jag går gymnasiet i Uppsala känner jag att jag skulle behöva en styling liksom,, finns det någon som skulle vara intresserad av att hjälpa mig hitta min still liksom? 


   
Citera

Det löser sig. Alla känner apan, apan känner ingen. 


   
SvaraCitera

Finns det inget du gillar då


   
SvaraCitera

Donkeking:
Okej så jag har 0 modesmak och nu när jag går gymnasiet i Uppsala känner jag att jag skulle behöva en styling liksom,, finns det någon som skulle vara intresserad av att hjälpa mig hitta min still liksom? 

När du slutar att använda ordet lixsom så kan jag tänka mig att hjälpa dig.
Lixsom ska användas när det faktiskt ska användas, inte som nått jävla utfyllnadsord. Förlåt men jag hatar när folk använder order lixsom som ett utfyllnadsord, det låter så slarvigt, det låter som att man misshandlar språket.


   
SvaraCitera

Trevlig-Snubbe:

När du slutar att använda ordet lixsom så kan jag tänka mig att hjälpa dig.
Lixsom ska användas när det faktiskt ska användas, inte som nått jävla utfyllnadsord. Förlåt men jag hatar när folk använder order lixsom som ett utfyllnadsord, det låter så slarvigt, det låter som att man misshandlar språket.

*Liksom


   
SvaraCitera

Bananlåda: *Liksom

ahahahahahahahah bästa xDDDDDDDDDDDDDDDDD

Hjärta


   
SvaraCitera

Storchen84:

ahahahahahahahah bästa xDDDDDDDDDDDDDDDDD

Hjärta

Var frugan som skrev det, tänker inte ta nån credMycket glad


   
SvaraCitera

En snygg spacad Tshirt kanske som finns att köpa HÄR.

3d-print-long-sleave-tops-streetwear.jpg


   
SvaraCitera

Bananlåda:

*Liksom

ÖÖÖRGHHJAHATGIBJSEJFEDKGETJWEDKSR!!!!!! *psykbryt*


   
SvaraCitera

pippi:
En snygg spacad Tshirt kanske som finns att köpa HÄR.

3d-print-long-sleave-tops-streetwear.jpg

Usch nej.


   
SvaraCitera

Trevlig-Snubbe:

ÖÖÖRGHHJAHATGIBJSEJFEDKGETJWEDKSR!!!!!! *psykbryt*

Hehe


   
SvaraCitera

Bananlåda:

Hehe

Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trevlig-Snubbe:

När du slutar att använda ordet lixsom så kan jag tänka mig att hjälpa dig.
Lixsom ska användas när det faktiskt ska användas, inte som nått jävla utfyllnadsord. Förlåt men jag hatar när folk använder order lixsom som ett utfyllnadsord, det låter så slarvigt, det låter som att man misshandlar språket.

Liksom vad ska d annars användas som? 


   
SvaraCitera
Tifo06

Visst 🙂


   
SvaraCitera

Donkeking:

Liksom vad ska d annars användas som? 

Liksom är inte ett utfyllnadsord. Liksom är ett ord som ska användas i meningar såsom ''Paris liksom berlin är miljonstäder'', det är alltså ett ord som inte ska användas så ofta. Oftast är ordet ''liksom'' inte ens nödvändigt i en mening, många använder ordet som utfyllnad för att man tydligen inte har så mycket att säga till om. Dessutom så kan man tydligen inte svenska så bra så för att få det att låta som att man har något att säga så fyller man ut det med ord som verkar passa bra att fylla i med.
När du läser det jag skriver, upplever du att ordet ''liksom'', behövs? Jag kan skriva spaltmeter utan att ordet ''liksom'' ens nämns.


   
SvaraCitera