Aviseringar
Rensa alla

Någon som klarat av att få bli godkänd i Matte B?


Ämnesstartare

Verkar som att jag kommer få betyg nu, även fast vi bara har gjort en tredjedel av kursen [tard][cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reeplay:

Japp ..fick dock 0 poäng på nationella, vilket i min mening är en bedrift i sig

[love]

Jag sov, mer eller mindre bokstavligen. Tekniken hade fungerat framgångsrikt under A-kursen, men B-kursen var ju tyvärr annorlunda. Körde på nationella och sedan en dag fanns det en (vad jag visste) oförberedd lektion där man fick komplettera det man missade på nationella. Visste ju dock fortfarande inte hur man gjorde. Till sist gav läraren några tal i boken från just det kapitlet till mig, sade åt mig att göra dem hemma och lämna in, så skulle jag få G. Gick fint.

Det ironiska i sammanhanget är att den stackars läraren sade att det var synd att jag ogillade matematik så mycket, eftersom jag har mattehuvud.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

de heter inte ABC snart. de heter 12345


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag fick ig på nationella provet men g i betyg! [blush]


   
SvaraCitera

Är otroligt stolt över det [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Irresiistible:

Förståeligt. Måste vara den svåraste kursen jag nånsin läst iallafall... Kommer nog också försöka läsa om kursen ifall jag får IG i slutbetyg nu.

jaa, alltså matte B är ju ganska basic egentligen, så jag tror man framstår som ganska dålig om en arbetsgivare ser att man har IG i det. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lon:

de heter inte ABC snart. de heter 12345

är det sant? [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gjorde det, hade omprov på typ alla prov, godkänd på 2 av 3, det räckte om man charmade läraren lite [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

är det sant?

Aaa 😛
och engelska är typ 5 och 6 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lon:

Aaa 😛
och engelska är typ 5 och 6 😛

[tard]


   
SvaraCitera
Ssarah

Matte B kan ta sig.... orkar inte ens försöka, blir trött bara jag öppnar matteboken 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Börjar med det till hösten, fast har redan läst halva. Håller tummarna!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack så mycket!
Läste in matte b själv i princip, hade världens sämsta lärare. Skulle han videoblogga skulle ALLA be hating on him.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

tack så mycket!
Läste in matte b själv i princip, hade världens sämsta lärare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schysst.
Fick G.
Fick slita.
Men klarade. [cool]

Pro Tip: Var inte lat. Det blir bara jobbigt.


   
SvaraCitera