Aviseringar
Rensa alla

Någon som minns...


Ämnesstartare

...sajberhippien och kan säga mig om han/hon finns kvar eller om han/hon är försvunnen? [sad]


   
Citera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

han


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Ensamvargen: han

Kom på att det kanske är stringburka som det är, men dör då jag ej är säker! [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Kom på att det kanske är stringburka som det är, men dör då jag ej är säker! [sad]

Haha seriöst? Satt precis och funderade på samma sak faktiskt, men kände mej så osäker på det så vågade inte gissa på om det var så[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Haha seriöst? Satt precis och funderade på samma sak faktiskt, men kände mej så osäker på det så vågade inte gissa på om det var så[crazy]

Minns du vem mer än schlook som gjorde hjärtan hela tiden? Jag och stringis har funderat på det ett tag nu. [blush] Och du är ju oldie som fan så. [cute]


   
SvaraCitera

Trodde han var Stringburka nu, hahaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Minns du vem mer än schlook som gjorde hjärtan hela tiden? Jag och stringis har funderat på det ett tag nu. [blush] Och du är ju oldie som fan så. [cute]

Pallo brukade göra det till mej i pm, men kanske inte det du tänker på[blush] Nej men minns inte vem mer det var, minns bara att exner började med "[mad]" för att dom höll på med hjärtan, eller om det var tvärtom[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

stringburka

[y][y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Trodde han var Stringburka nu, hahaha

Trodde vem var stringburka? [blush] Sajberhippien? Är rätt säker nu på att han är. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Minns du vem mer än schlook som gjorde hjärtan hela tiden? Jag och stringis har funderat på det ett tag nu.

om du undrar vem schlook är så är det användaren internet
så jag tolkade det du skrev [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

om du undrar vem schlook är så är det användaren internet
så jag tolkade det du skrev [blush]

Det vet jag. [blush] Menade; Det var schlook + någon som alltid gjorde hjärtan, minns ej vem den andra var.


   
SvaraCitera