Aviseringar
Rensa alla

Någon som ska på språkresa med ef till Malta sommaren 2013?


Ämnesstartare

Någon som ska till st.julians med ef och bo på resort?


   
Citera

KOM PÅ PRÅKRESA"!!!


   
SvaraCitera

vet en som var där, det var sjukt dåligt, inget bra alls
mögliga hotell och kassa ledare och kasa regler.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sil3m:

vet en som var där, det var sjukt dåligt, inget bra allsmögliga hotell och kassa ledare och kasa regler.

Hur länge sen var det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sil3m:

vet en som var där, det var sjukt dåligt, inget bra allsmögliga hotell och kassa ledare och kasa regler.

Hur länge sen var det?


   
SvaraCitera

Kappser:

Hur länge sen var det?

sommaren 2012


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det lät inte så bra, någon som har varit på språkresa i st.julians med ef som kan bekräfta det sil3m säger?


   
SvaraCitera

känner två som var där. dom verkade tycka att det var bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

For dom dit med ef?


   
SvaraCitera

Kappser:

For dom dit med ef?

aaa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det blev att fara till St.julians med ef (resort) 12 juni till andra juli skicka gärna ett meddelande ifall du ska vara där samtidigt som mig


   
SvaraCitera

Jag ska dit i två veckor fast till St. Paul's bay. Åker den 19/6 kommer hem den 2/7 🙂


   
SvaraCitera

Min kompis var i Malta under år 2011. Hon sa att det var en av de bästa upplevelser hon har gjort! Själv reste jag till Kalifornien (Santa Barbara) i somras med EF. Jag bodde på elevboendet tillsammans med 200 andra elever från hela världen + att man hade en egen klass i skolan.

Jag tyckte hela grejen var en väldigt rolig upplevelse! Bodde på ett ställe som kallades för Isla Vista och där bodde även alla college-elever. Var mycket shopping, umgänge, fester, surfing och studier! Minne för livet enligt mig och ett mycket bra sätt att resa på om man gör det för första gången. [smile]


   
SvaraCitera

AAA FÖR FAN HEHEHIHIHIHI WÖÖÖÖÖÖÖ


   
SvaraCitera

icallitlovee:

Jag tyckte hela grejen var en väldigt rolig upplevelse! Bodde på ett ställe som kallades för Isla Vista och där bodde även alla college-elever. Var mycket shopping, umgänge, fester, surfing och studier!

vill göra detta :(. kan få om jag bestämmer mig NU o köper biljetter till USA nu liksom.. men kan inte bestämma mig..


   
SvaraCitera