Aviseringar
Rensa alla

Någon som testat neurol?


Ämnesstartare

Gud vad goda dom var haha, smakar blåbär typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

låter jättebra, skulle med vilja testa. kan man köpa dem om man är under 18? de har ju skärpt reglerna för det där nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hallonochblåbär:

kan man köpa dem om man är under 18?

Jag vet inte riktigt faktiskt. Min mamma köpte de åt mig iaf, men kan du inte prata med dina föräldrar då? 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

szara:

Min mamma köpte de åt mig iaf, men kan du inte prata med dina föräldrar då? 🙂

njaa, de skyller mina sömnproblem på annat och jag har inte världens lust att börja snacka om stress och sånt med dem, de skickar mig till BUP direkt.[tired] Kanske kan be någon äldre kompis iofs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hallonochblåbär:

de skyller mina sömnproblem på annat

Vad beror dina sömnproblem på då? 🙂 Och om du inte mår bra kan bup kanske hjälpa dig, de har ju psykologer där


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

szara:

Vad beror dina sömnproblem på då? 🙂 Och om du inte mår bra kan bup kanske hjälpa dig

beror nog på att jag är stressad och tänker för mkt på nätterna. föräldrar säger ju alltid att det är dåliga vanor, sover för länge på helger etc etc men jag kan ha varit vaken i över 20 timmar utan att kunna somna. Och BUP nej tack, de tog min bror dit när han typ antydit att han mådde lite dåligt en gång, han har fan blivit en helt annan person sen det.

känner bara att jag behöver något att lugna ner mej med ibland. ska nog pröva på apoteket imon ändå 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hallonochblåbär:

r 20 timmar utan att kunna s

Lägger du dig samma tid varje kväll och går upp samma tid varje morgon så kommer kroppen förstå det. Då kommer den in i en rutin


   
SvaraCitera

Skippa naturläkemedel, oftast bogus. Kontakta läkare och få lite beprövad medicin istället.


   
SvaraCitera

Finns det någon åldersgräns på att köpa dom tabletterna? Vet ju att till exempel huvudverkstabletter har de... [smile]


   
SvaraCitera

Jag har testat men det hjälper inte, men det är nog för att min ångest och oro är för stark. Har även testat receptbelagda mediciner och inte heller de fungerar särskilt bra på mig, iaf inga jag testat hittills.


   
SvaraCitera