Aviseringar
Rensa alla

Någon som vet tatueringspriser?


Ämnesstartare

Är det någon av er som vet ungefär vad en tatuering på underarmen (alltså nedanför handflatan) skulle kunna kosta med denna text? 

Look, if you had one shot, or one opportunity
To seize everything you ever wanted, in one moment
Would you capture it or just let it slip?


   
Citera

hur stort? eller alltså, det känns lite knäppt med så mycket text på underarmen. Det är ditt liv men jag avråder dig.

Pris beror på storlek, färger, tid och studio. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså det beror ju på hur stort jag har det, 4 rader med text skulle verka rimligt för den texten och det är väl ändå inte för mycket? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:
hur stort? eller alltså, det känns lite knäppt med så mycket text på underarmen. Det är ditt liv men jag avråder dig.

Pris beror på storlek, färger, tid och studio. 

Alltså det beror ju på hur stort jag har det, 4 rader med text skulle verka rimligt för den texten och det är väl ändå inte för mycket? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vill ha den på ett ställe som syns och som jag enkelt kan se när som helst för den där biten av 'Lose Yourself' är så inspirerande och Eminem är i allmänhet väldigt viktig för mig


   
SvaraCitera

Bra studior tar tusen kronor i timmen. Men de själva kan aldrig svara på hur lång tid det tar innan. Skulle dock uppskatta att en sådan text, förutsatt att du har normal font och ganska liten text (vilket det lär vara om du nu ska ha den på handleden) kan gå på runt 2000 kronor. Men har du inte råd att betala det, så gör den inte. Det är verkligen inte värt att få en billig tatuering som du sen ångrar för att den är halvtaskigt gjord.


   
SvaraCitera

ska aldrig skaffa tatuering, min kropp är ett tempel


   
SvaraCitera
Robler

Maks:
ska aldrig skaffa tatuering, min kropp är ett tempel

Min kropp är ett tempel, och precis därför ska jag tatuera mig ;D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BudoFlywhore:
Bra studior tar tusen kronor i timmen. Men de själva kan aldrig svara på hur lång tid det tar innan. Skulle dock uppskatta att en sådan text, förutsatt att du har normal font och ganska liten text (vilket det lär vara om du nu ska ha den på handleden) kan gå på runt 2000 kronor. Men har du inte råd att betala det, så gör den inte. Det är verkligen inte värt att få en billig tatuering som du sen ångrar för att den är halvtaskigt gjord.

Grejen är den att jag vill tatuera in den texten för den betyder något, har en djupare mening och den får mig att tänka på vad han har fått gå igenom i sitt liv för att ta sig dit han är idag, det inspirerar mig att vilja göra samma sak, så jag vet att jag aldrig skulle ångra att tatuera in den texten 


   
SvaraCitera

BlygKille17år: i

Jag sa aldrig att du skulle ångra själva motivet. Säger bara att du lär ångra om du inte lägger ner tillräckligt med pengar för att få den riktigt bra.


   
SvaraCitera

Tror också på 1500-2000


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BudoFlywhore:

Jag sa aldrig att du skulle ångra själva motivet. Säger bara att du lär ångra om du inte lägger ner tillräckligt med pengar för att få den riktigt bra.

Jaha, men det lär jag göra, alltså att lägga ner tillräckligt med pengar, hur mycket tror du är rimligt för att få en tatuering som blir bra gjord? 2000+?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Robler:

Min kropp är ett tempel, och precis därför ska jag tatuera mig ;D

Så ska det låta!


   
SvaraCitera

BlygKille17år: Jah

Som jag skrev i mitt första inlägg så gissar jag på det, ja.


   
SvaraCitera

Skulle säga en halv sittning, dvs 2h och då borde det hamna runt 2000kr. Sedan beror det väldigt mycket på hur texten i säg skall göras.


   
SvaraCitera