Aviseringar
Rensa alla

Någon som vet vad man ska göra??! hjälp tack!


Ämnesstartare

Jag har beställt en sak på internet som sedan betalas med postförskott. Då får man ett sms med aviseringskoden eller vad det heter.. Sen så var jag så dum och hade fullt i inkorgen på mobilen så jag tog "radera alla" och resultatet blev ju att även det smset försvann.. Har försökt maila hemsidan men har inte fått något svar.[sad] Någon som har något tips på vad jag ska ta mig till? + att paketet kan ju inte ligga hos posten hur länge som helst, då blir det någon sort av avgift så, hjälp! Tack på förhand! [chocked]


   
Citera
Ämnesstartare

Nej , inte en aning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Riiikard:

Nej , inte en aning

det är just det, frågat runt överallt men ingen har en aning ;P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du visar ditt leg & säger att du tappat bort best.numret


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Du visar ditt leg & säger att du tappat bort best.numret

de skulle nog kunna funka, nu äre bara så att min plånbok blev stulen förra veckan[chocked] Ska skaffa ett nytt leg på lördag, om typ en vecka alltså.. Tror det är försent då :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lundgrenarN:

de skulle nog kunna funka, nu äre bara så att min plånbok blev stulen förra veckan Ska skaffa ett nytt leg på lördag, om typ en vecka alltså.. Tror det är försent då :/

Gå & fråga hur länge paketen får vara där då


   
SvaraCitera

lundgrenarN:

de skulle nog kunna funka, nu äre bara så att min plånbok blev stulen förra veckan Ska skaffa ett nytt leg på lördag, om typ en vecka alltså.. Tror det är försent då :/

ta med ditt pass


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du fick inget mail från sidan i fråga?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lockbete:

ta med ditt pass

får göra det, om jag hittar det[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Du fick inget mail från sidan i fråga?

va? jag fick inte något svar på frågan jag skickade.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lundgrenarN:

va? jag fick inte något svar på frågan jag skickade.

Nej, men du fick inget sådant där mail med tiiteln Leveransavisering för order och så något nummer? Och om inte, se om du kan hitta telefonnummer på sidan och ring upp dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Nej, men du fick inget sådant där mail med tiiteln Leveransavisering för order och så något nummer? Och om inte, se om du kan hitta telefonnummer på sidan och ring upp dem.

Jo jag har kundtjänstens telefon nummer, men jag vet inte om man ska kontakta sjävla företaget eller om det har och göra med posten, men jag har skickat mail till posten nu och får nog svar imorn eller något. Om jag inte får fram något så ringer jag till kundtjänst, eller tar med leg som ni sa tidigare.

För man tycker ju att man skulle kunna få en ny sån där kod, dom kan ju få alla uppgiften om paketet, order nummer osv.
Happp men tackför hjälpen alla ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ligger på posten i typ två veckor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

ligger på posten i typ två veckor.

ok tack, bra att veta[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lundgrenarN:

För man tycker ju att man skulle kunna få en ny sån där kod, dom kan ju få alla uppgiften om paketet, order nummer osv.

I så fall borde du nog ringa företaget och fråga vad löpnummret är. Vill minnas att det är det du behöver för att få tag på paketet. Fast jag är inte säker på om det är de eller posten som står för det.


   
SvaraCitera