Aviseringar
Rensa alla

någon som vill ha tomteskägg? *Glatt skålande*


Ämnesstartare

bara att säga till isf Glatt skålande


   
Citera
Ämnesetiketter
Exner

hehe tomteskägg


   
SvaraCitera
mynona

vore kanske Roli


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

till


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:
vore kanske Roli

amsi: till

vet ni vad det innebär...?


   
SvaraCitera
mynona

mobbaren:

vet ni vad det innebär...?

På vilket sätt vill du visa mig vad det innebär? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: På vilket sätt vill du visa mig vad det innebär?

genom att utföra önskemålet


   
SvaraCitera

Nu är jag trött på alla dessa tramstrådar. Jag klarar inte av att läsa en tråd till med noll substans. Vafan sysslar ni med? Jag blir arg. Jag ser massa potential som går förlorad. Snälla försök höja nivån lite på forumet?


   
SvaraCitera

HELVETTE vilken bra lärare jag hade blivit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fantastiskt: Nu är jag trött på alla dessa tramstrådar. Jag klarar inte av att läsa en tråd till med noll substans. Vafan sysslar ni med? Jag blir arg. Jag ser massa potential som går förlorad. Snälla försök höja nivån lite på forumet?

låter som att någon vill ha tomteskägg...


   
SvaraCitera

hård


   
SvaraCitera

mobbaren:

låter som att någon vill ha tomteskägg...

Fyll mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fantastiskt: HELVETTE vilken bra lärare jag hade blivit

Fantastiskt: Fyll mig

en ovanlig men bra lärare


   
SvaraCitera
mynona

mobbaren:

genom att utföra önskemålet

Förstår inte. Men kan föreställa mig. Det kanske är en liknelse för någon som försöker dricka mjölk, men spiller ut det över ansiktet i stället, så det ser ut som ett vitt skägg. I så fall kan jag bara säga att jag sväljer den dryck jag tar i munnen snarare än visar dåligt dryckskick genom att spilla ut det över halva ansiktet. Eller också något slags tyskt öl som efterlämnar en hinna av vitt skum runt munnen så det sker ut som ett skägg? - på det svarar jag att jag ser till att slicka upp det vita kring munnen, det ser så slarvigt ut annars. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: Förstår inte. Men kan föreställa mig. Det kanske är en liknelse för någon som försöker dricka mjölk, men spiller ut det över ansiktet i stället, så det ser ut som ett vitt skägg. I så fall kan jag bara säga att jag sväljer den dryck jag tar i munnen snarare än visar dåligt dryckskick genom att spilla ut det över halva ansiktet. Eller också något slags tyskt öl som efterlämnar en hinna av vitt skum runt munnen så det sker ut som ett skägg? - på det svarar jag att jag ser till att slicka upp det vita kring munnen, det ser så slarvigt ut annars.

Mycket gladMycket glad jag tolkar detta som att du precis förstår vad tråden handlar om


   
SvaraCitera