Aviseringar
Rensa alla

någon som vill snackA=`?


Ämnesstartare

enda kravet är att du inte vet vem jag är ;> (konstigt krav kanske, visst låter jag trevlig?)


   
Citera

Hej, på . dig. igen.


   
SvaraCitera

ringa stereo total? [wink][wink][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

ringa stereo total?

har ej hennes nr längre!! slängde min mobil i vattnet när jag va sur runt jul :(. har ingens nr!


   
SvaraCitera

vaJOO:

har ej hennes nr längre!! slängde min mobil i vattnet när jag va sur runt jul

ajdå! det var inte så bra drag. 🙁

vaJOO:

har ingens nr!

Inte ens din snygga systers nummer?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Inte ens din snygga systers nummer

nä faktiskt inte ^^ (hon är min kusin)


   
SvaraCitera

vaJOO:

(hon är min kusin)

Juste så var det. Fick aldrig hennes nummer [sad]

Du "pratar" ju nu. Fast "skriftligt" [wink]


   
SvaraCitera

kommer ngn ihåg vad den där saken som var en breed mellan en lama och något otäckt var? minns att bilden var rätt så störande...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Du "pratar" ju nu. Fast "skriftligt"

ja jo, men mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Macktorsken:

. Fick aldrig hennes nummer

du måste visarej först


   
SvaraCitera

vaJOO:

ja jo, men

Varför vill du prata? Bor du ensam?

vaJOO:

du måste visarej först

Äh, du har nog en bild av mig i ditt sinne. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Varför vill du prata? Bor du ensam?

ja det gör jag iof. men mest för att jag har förlorat kontakten med en väldigt bra vän. o de vänner jag skaffat på universitetet ger mig inte riktigt det jag behöver av en vän...

Macktorsken:

Äh, du har nog en bild av mig i ditt sinne.

ja, jo, fast är den korrekt dåå? lång, halvlångt hår, brunhårig, hål i jeansen, cyklar ibland på gammal cykel.


   
SvaraCitera

vaJOO:

ja det gör jag iof

Trist, varför bor du själv?

vaJOO:

ja, jo, fast är den korrekt dåå? lång, halvlångt hår, brunhårig, hål i jeansen, cyklar ibland på gammal cykel.

Är blod, långt hår. Skulle aldrig ha jeans med hål i på mig. [crazy] Har bara äldre cyklar.

vaJOO:

men mest för att jag har förlorat kontakten med en väldigt bra vän. o de vänner jag skaffat på universitetet ger mig inte riktigt det jag behöver av en vän...

Du bor väl i Stockholm?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Trist, varför bor du själv?

vet inte, ville inte bo hos mina irl kompisar. och fick inte bo hemma. fick en lägenhet av en släkting. så...

men ska flytta till korridorsboende 16feb. får se om jag gillar det.

Macktorsken:

Är blod, långt hår. Skulle aldrig ha jeans med hål i på mig. Har bara äldre cyklar.

hade då rätt på en punkt!

Macktorsken:

Du bor väl i Stockholm?

that is correct! flytta inte hit, tipz. eller jo alltså, det är nog bara jag som är onormal o skulle må dåligt i vilken stad som helst. faktiskt. flytta hit om du tkr d e kul 😛


   
SvaraCitera

vaJOO:

. fick en lägenhet av en släkting. så...

Vart då?

vaJOO:

ade då rätt på en punkt!

[y]

vaJOO:

that is correct! flytta inte hit, tipz. eller jo alltså, det är nog bara jag som är onormal o skulle må dåligt i vilken stad som helst. faktiskt. flytta hit om du tkr d e kul 😛

Kommer förmodligen göra det. Finns en väldigt stor chans att jag får ett jobb där. Men älskar Stockholm, är ofta där. Stereo kommer komma upp och bo med mig också. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Vart då?

hässelby strand heter stället.

Macktorsken:

Kommer förmodligen göra det. Finns en väldigt stor chans att jag får ett jobb där. Men älskar Stockholm, är ofta där. Stereo kommer komma upp och bo med mig också.

aha, vart ska ni bo då? o va ska stereo göra i sthlm? o ska ni bo tsm? va är er civilstatus? [crazy]


   
SvaraCitera