Aviseringar
Rensa alla

Något fel på mig ?


Ämnesstartare

det är så.. Jag och min flickvän har varit tsm i 6månader. Och jag är ständigt kåt! Allså precis konstant! Vi kanske har sex 3ggr på 1kvl.. Jag vet att hon gör det så många ggr för min skull. Men tillslut kommer hon bli irreterad o göra slut med mig.. Så .. Finns det något tips ? BTW: Och när jag inte är med henne så kanske jag runkar 4-5ggr / 12h! HJÄLP!


   
Citera
Ämnesetiketter

Skär av bulorna.


   
SvaraCitera

tänk på din farmor.


   
SvaraCitera

Muscle_boy:

HJÄLP!

Antar att det är vanligt om du är i en sådan ålder


   
SvaraCitera

Dumpa henne och bli ihop med någon som har lika stor eller större sexdrift, t.ex mig.


   
SvaraCitera

3ggr? Det är helt normalt. Ibland blir det 5-6ggr för mig. Antar att du har en starkare drivkraft helt enkelt. Join the club, buddy!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Erfaren:

Dumpa henne och bli ihop med någon som har lika stor eller större sexdrift, t.ex mig.

Haha.. Im not gay.. sorry ^^


   
SvaraCitera

Rock Lee:

3ggr? Det är helt normalt. Ibland blir det 5-6ggr för mig. Antar att du har en starkare drivkraft helt enkelt. Join the club, buddy!

Men 5-6 gånger för en tjej är ju inte mycket. Tror inte det är många killar som klarar av att ha sex så mycket, kuken lägger ju av.

Muscle_boy:

HJÄLP!

Jag tror felet är ditt användarnamn faktiskt.


   
SvaraCitera

majkie2:

Men 5-6 gånger för en tjej är ju inte mycket. Tror inte det är många killar som klarar av att ha sex så mycket, kuken lägger ju av.

Det går ju för min kille, fast visst, det blir ju max 2ggr i rad. Men under en dag kan det bli 6ggr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rock Lee:

Det går ju för min kille, fast visst, det blir ju max 2ggr i rad. Men under en dag kan det bli 6ggr.

6ggr är ju inte omöjligt, jag och min flickvän har haft 7ggr/9h


   
SvaraCitera

Bergstedt:

6ggr är ju inte omöjligt, jag och min flickvän har haft 7ggr/9h

Ok, själv ser jag inte det som någon slags tävling. Men helst ska varje gång helst räcka i iaf en timme eller så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rock Lee:

Ok, själv ser jag inte det som någon slags tävling. Men helst ska varje gång helst räcka i iaf en timme eller så.

Haha, vi brukar hade det länge men vi hade just ett rekord att slå (min bästa kompis och hans tjej).

Jo, jag hör till killarna som kan komma men fortsätta ändå pga jag inte slaknar inom typ 30sek. Det är ganska uppskattat iaf 🙂


   
SvaraCitera

Bergstedt:

6ggr är ju inte omöjligt, jag och min flickvän har haft 7ggr/9h

4 gånger på 1 timme här!
Fick inte upp den på år och dagar sen 🙁


   
SvaraCitera

Det e normalt att ha det så... Jag var sådan i början av min sexdebut. Men idag har jag det mer sällan. Det kommer nog så för er med. Men prata med henne och fråga henne vad hon tycker? Ni kanske kan fixa det på ett annat sätt om hon inte vill ha sex?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bäst är ju om du pratar med din partner om det. Ärlighet är bäst och håller längst..


   
SvaraCitera