Aviseringar
Rensa alla

Något gott i Prag?


Ämnesstartare

Är i Prag just nu o ska vänta på ombytesflyg i ca 16 timmar så tänkte gå runt på stan o äta allt gott de erbjuder. 

vet ni några klassiker eller goda drinkar de har som man borde testa som inte finns i Sverige?


   
Citera

Crepes, första jag letar efter och schnitzel. Creme brule.


   
SvaraCitera

räknas vad du gillar för mat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skåneärbäst:
räknas vad du gillar för mat

Kolla min Instagram bara. "Daygamerlovesfood"


   
SvaraCitera

daygamer:

Kolla min Instagram bara. "Daygamerlovesfood"

har noll intresse att försöka hitta dig på insta men fråga lokal befolkningen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skåneärbäst:

har noll intresse att försöka hitta dig på insta men fråga lokal befolkningen

Okej, jag har noll intresse av att bry mig om det. Sluta skriva i mina trådar då


   
SvaraCitera

daygamer:

Okej, jag har noll intresse av att bry mig om det. Sluta skriva i mina trådar då

well du frågade efter hjälp jag försökte ge dig hjälp men du vill att jag ska gå in på din insta för att se vad du gillar för mat...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skåneärbäst:

well du frågade efter hjälp jag försökte ge dig hjälp men du vill att jag ska gå in på din insta för att se vad du gillar för mat...

Well bye bye


   
SvaraCitera

daygamer:

Well bye bye

sen verkar det som att du inte heller kan släppa mig när du är inne på min profil hela tiden typ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skåneärbäst:

sen verkar det som att du inte heller kan släppa mig när du är inne på min profil hela tiden typ

Snarare tvärtom då det är du som kommer med såna kommentarer


   
SvaraCitera

daygamer:

Snarare tvärtom då det är du som kommer med såna kommentarer

men jag är aldrig inne på din profil eller hur? jag har sett dig minst  5 gånger inne på profilen sen jag slutade skriva med dig så det verkar som att du inte kan släppa mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skåneärbäst:

men jag är aldrig inne på din profil eller hur? jag har sett dig minst  5 gånger inne på profilen sen jag slutade skriva med dig så det verkar som att du inte kan släppa mig

Ja och? Jag kollar allas profiler och inte bara din. Ser att alla användare är inne på min profil. Det är inget märkvärdigt.

det märkliga är att du gör något stort utav det. Du kanske är kär i mig eller ngt?


   
SvaraCitera

daygamer:

Du kanske är kär i mig eller ngt?

jag kär i dig? jag är kär i någon men det är inte dig och det är verkligen ingen kille


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skåneärbäst:

jag kär i dig? jag är kär i någon men det är inte dig och det är verkligen ingen kille

Jaja, kolla min profil nu, har skrivit något intressant


   
SvaraCitera

Kanske lite sent, men både chlebíčky och halušky är rätt gott om du hittar


   
SvaraCitera