Aviseringar
Rensa alla

Något som fick dig att falla för honom/henne


x_marty:

Har hon pojkvän borde det egentligen vara likvärdigt med helig mark. Men någonting säger mig att dom inte alls trivs med varandra. Så om vi vänder på det kanske jag gör vad som är bäst för dom båda? [blush]

ta reda på det, fråga hur och vad hon känner för honom osv.. förhoppningsvis så är det till din fördel

x_marty:

Ska nog fråga om jag får något tillfälle, hon styrs så gott som av planeringar. Hemskt.

kontrollfreak?


   
SvaraCitera

kan aldrig svara på sånthär
inte fan vet jag


   
SvaraCitera

direkt jag satte i nyckeln, la i växeln och körde iväg........och förstås när suffletten var nere[wink]


   
SvaraCitera

Zapetta:

kontrollfreak?

Det känns som ett dåligt påhitt eller ett sett att visa sig speciell, vilket hon i huvud sig redan är på gott och ont. Jag funderar faktiskt på att sätta mig ned på en parkbänk utanför hennes skola för att sen gå fram och lossas som ingenting och fråga om hon vill offra några timmar av sin dyrbara fritid för att umgås med framtidens världshärskare.

OnT: Tror att det kan vara en riktig bra grej samtidigt som att leka med döden. Gillar spontana saker. Har flera funderingar på vad man skulle kunna göra redan nu.


   
SvaraCitera

x_marty:

Jag funderar faktiskt på att sätta mig ned på en parkbänk utanför hennes skola för att sen gå fram och lossas som ingenting och fråga om hon vill offra några timmar av sin dyrbara fritid för att umgås med framtidens världshärskare

tycker mest detta verkar creepy, jag skulle bli rädd för människan i fråga och se den som en stalker (på ett negativt sätt)


   
SvaraCitera

Zapetta:

tycker mest detta verkar creepy, jag skulle bli rädd för människan i fråga och se den som en stalker (på ett negativt sätt)

Usch då.


   
SvaraCitera

blåtiran


   
SvaraCitera

Dem ögonen.. Vid den punkten, första gången våra ögon möttes, kände jag verkligen en gnista inom mig. En känsla av lycka. Ljusa minnen om framtiden. Sannerligen skulle dem bli det. Men att blicka tillbaka till vad det resulterade i gör än ont att tänka på.

Men det är dem goda minnen jag fokuserar på. Jag skulle antagligen ej vara den person jag är idag utan henne. Men det som smärtar mest är hur hon nonchalerade mig och förstår antagligen inte vilken betydelse hon hade för mig.


   
SvaraCitera

Victor Ahlén:

Men det som smärtar mest är hur hon nonchalerade mig och förstår antagligen inte vilken betydelse hon hade för mig.

sånt är bull, men ungefär 98% av all kärlek man visar är ju obesvarad, så känn dej ej ensam [no-no]


   
SvaraCitera

Jag vet inte specifikt. Men det var väl det uppenbara.

Minns inte ens första gången vi träffades.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hade en ganska dålig dag på jobbet när hon kom in för första gången till mitt jobb. Jag blev glad och kände att min dag hade blivit bra bara för att jag sett denna söta, trevliga, underbara tjej som jag aldrig sätt förr. Jag ville inget annat än att bara gå upp till henne, krama om henne och tacka för att hon förbättrat min dag genom att bara vara.
Jag föll för henne för mer än ett halv år sedan, jag har inte sett henne mer än ett par gånger men jag fick någon kännsla som kommer tillbaka så fort jag ser henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vänligheten föll jag för.


   
SvaraCitera