Aviseringar
Rensa alla

några awesome filmer?


Ämnesstartare

EnvoyOfGhost:
Det mesta som inte är amerikansk komedi.
Sånt kräks jag på.

Valfri med Nicole Kidman. The Others exempelvis. 


   
SvaraCitera
seasaw

MV5BMTc2MTU4ODI5MF5BMl5BanBnXkFtZTcwODI2

Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:
ferris_buellers_day_off1.jpg

älskar filmer från 80-talet Rodnar

Precis som jag! Mest fightingfilmer då som Bloodsport och Karate KidCool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:

Precis som jag! Mest fightingfilmer då som Bloodsport och Karate KidCool

karate kid från 1983 RodnarHjärtaHjärta spammat fb med den filmen, men den är så jäkla bra! Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

karate kid från 1983 RodnarHjärtaHjärta spammat fb med den filmen, men den är så jäkla bra! Mycket glad

Den är tung! Har du sett uppföljarna? De är också bra, sen kom 2010-remaken och spammade alltTumme nedMan skulle varit med på den tiden asså..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Crow är min favvofilm. Annars Boondock Saints, Sweeney Todd, The Demon Barber of Fleet Street och Sleepy Hollow.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren: Karate Kid

<3333


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:

Den är tung! Har du sett uppföljarna? De är också bra, sen kom 2010-remaken och spammade alltTumme nedMan skulle varit med på den tiden asså..

finns det en uppföljare?! Förvånad den måste jag definitivt se Mycket glad har inte ens sett den nya, pappa sa att den sög, så litar på honom, dessutom tror jag inte att nån film skulle slå orginalet Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

finns det en uppföljare?! Förvånad den måste jag definitivt se Mycket glad har inte ens sett den nya, pappa sa att den sög, så litar på honom, dessutom tror jag inte att nån film skulle slå orginalet Hjärta

Nej men sådär äre alltid med klassiska filmer, ingen uppföljare eller remake i världen slår originalen! Aa tror det var två uppföljare, fanns på youtube för ett par år sen vet dock inte om den finns där änGalen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cannibal Holocaust
The Thing
Fantasia

Några exempel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:

Nej men sådär äre alltid med klassiska filmer, ingen uppföljare eller remake i världen slår originalen! Aa tror det var två uppföljare, fanns på youtube för ett par år sen vet dock inte om den finns där änGalen

kom på nu att filmen är från 84... precis! det är ju som om nån skulle göra om Harry Potter filmerna, skulle bli katastrof. Skällde nyss på pappa för att han inte har sagt nåt om andra filmen, han visste att den fanns -.-' ska kolla Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren

det finns klipp från både tvåan och trean men inte hela filmen Ledsen fast borde finnas på netflix 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blues-brothers-poster.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

kom på nu att filmen är från 84... precis! det är ju som om nån skulle göra om Harry Potter filmerna, skulle bli katastrof. Skällde nyss på pappa för att han inte har sagt nåt om andra filmen, han visste att den fanns -.-' ska kolla Glad

Haha se där! Själv hade jag inte en aning om vilket årtal, men då har man lärt sig detMycket glad gört! Som sagt, de slår inte den första men de är rätt okej ändå vill jag minnas.


   
SvaraCitera