Aviseringar
Rensa alla

Några bi eller homo killar i 12-13 år?


Ämnesstartare

Jag är en kille på 13 år som är bi och homosexuell. Det är ganska svårt att hitta andra i min ålder så hör gärna av er i trådenoch berätta gärna lite om er själva!


   
Citera

Japp är jättesvårt. Är 13 och homo. Vi kan prata lite...


   
SvaraCitera

låses pga kontaktannons.


   
SvaraCitera

låses upp pga undran över bisexualitet OCH homosexualitet.
hur går det ihop?


   
SvaraCitera

superpojken:
låses upp pga undran över bisexualitet OCH homosexualitet.
hur går det ihop?

antar att han dras till killar mer än tjejer


   
SvaraCitera

bisexuell = dras till tjejer och killar homosexuell = dras till bara killar visste inte att man kan vara båda...


   
SvaraCitera

Personsomskabörjagymnasiet:
bisexuell = dras till tjejer och killar homosexuell = dras till bara killar visste inte att man kan vara båda...

människor i dagens samhälle kan väl inte välja sin sexuella läggning, förstår inte hur ni kan haka upp er på detta? antagligen så gillar han båda eller så är han osäker?


   
SvaraCitera

Kaospojk:

människor i dagens samhälle kan väl inte välja sin sexuella läggning, förstår inte hur ni kan haka upp er på detta? antagligen så gillar han båda eller så är han osäker?

om du inte kan välja din sexuella läggning då brukar man vara bisexuell då man gillar båda 


   
SvaraCitera

Personsomskabörjagymnasiet:

om du inte kan välja din sexuella läggning då brukar man vara bisexuell då man gillar båda 

i geuss lol


   
SvaraCitera

verkar som jag var så trött att tråden glömde låsas! anledningen till varför den gör det är eftersom trådar som dessa lätt eskalerar i att folk som endast är ute efter sex/utnyttjande skriver i tråden eller kontaktar TS privat (de inläggen brukar raderas och personerna kontaktas av mod/admin). det är inte på något sätt för att trycka ner vilken sexualitet man har. vill man diskutera sin sexualitet kan man börja med att skriva det direkt i tråden om inte annat!

superpojken:
låses upp pga undran över bisexualitet OCH homosexualitet.
hur går det ihop?


   
SvaraCitera