Aviseringar
Rensa alla

Några gamla legender kvar här?


Ämnesstartare

Hej. Jag var väldigt aktiv här mellan 2005-2012 typ och jag undrar om det finns några av er gamla legender kvar här? Ni får gärna skriva här i så fall. Om det visar sig att ni finns kvar kommer jag även tala om vem jag är 🙂

Vi minns ju alla admin Thomas N och sedan alla sköna användare. UM-träffarna minns man också.


Ämnesstartare

inga gamla legender kvar här tyvärr bara massa nya


Ämnesstartare

säg hej till den nya generationen


agnes_:
säg hej till den nya generationen

hej