Aviseringar
Rensa alla

Några headbangers där ute?


Ämnesstartare

Finns det någon där ute som gillar metal och rock precis som jag? Kontakta så vi kan snacka! 


   
Citera

Headbangar aldrig.  Oavsett musik/konsert.


   
SvaraCitera

Gillar några få metalband och det mesta inom klassisk rock


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathByLawnmower:
Headbangar aldrig.  Oavsett musik/konsert.

Menade ju inte så dock. Headbanger är ett ord som vi som gillar metal/rock använder på ungefär samma sätt som Justin Biebers fans kallar sig Belibers... 


   
SvaraCitera
reben

ganska bred sjanger =)


   
SvaraCitera

Milton99:

Menade ju inte så dock. Headbanger är ett ord som vi som gillar metal/rock använder på ungefär samma sätt som Justin Biebers fans kallar sig Belibers... 

En del av mig tycker att du smutsar ner uttrycket lite nu även om du förstås  har rätt, det är en identitetsgrej.


   
SvaraCitera

provade det där med headbanga en gång. fick typ nackspärr. har aldrig gjort om det.


   
SvaraCitera

nej det är nog bara du


   
SvaraCitera

gillar det mesta inom metal, lyssnar dock inte mycket på rock numera men kan hända. 

något speciellt band eller subgenre du riktat in dig på? Glad


   
SvaraCitera

Milton99:
Finns det någon där ute som gillar metal och rock precis som jag? Kontakta så vi kan snacka! 

Jag är nog UM's största metal och rock nörd , har dom bästa och dom mest extrema band som går och hitta 😉 


   
SvaraCitera

Jag lyssnar på rätt vass Metal i mina öron. PM'a om du vill ha tips på vettig Svartmetall och inte massa jävla Pop-metal som annars brukar vara standard på div. internetsidor. 

Oj, efter att ha läst vad "Headbanger" hade för innebörd vill jag nog inte vara med mer........


   
SvaraCitera

Milton99: Headbanger är ett ord som vi som gillar metal/rock använder på ungefär samma sätt som Justin Biebers fans kallar sig Belibers...

Gör vi? Förvirrad
Bobbar just nu huvudet till Lamb of Gods senaste platta, lite metal är jag iallafall


   
SvaraCitera

Aaron: har dom bästa och dom mest extrema band som går och hitta 😉

Länka, vill ha tips!


   
SvaraCitera

superpojken: Bobbar just nu huvudet till Lamb of Gods senaste platta, lite metal är jag iallafall

Lyssna igenom "New American Gospel", låten Black Label är rätt bra. Du har säkert hört det men kände för att inflika Cool
Gillar det tomma trumsoundet och rätt simpel ljudbild!


   
SvaraCitera

Gruvan:
Jag lyssnar på rätt vass Metal i mina öron. PM'a om du vill ha tips på vettig Svartmetall och inte massa jävla Pop-metal som annars brukar vara standard på div. internetsidor. 

Oj, efter att ha läst vad "Headbanger" hade för innebörd vill jag nog inte vara med mer........

något tips du kan ge? Glad


   
SvaraCitera