Aviseringar
Rensa alla

Några knep tack


Ämnesstartare

tjenare ! 🙂
Jag undrar om det finns några tips om hur man kan göra det jätte skönt för tjejen under samlag. Långa förspel ? mycket tunga ? använda fingrarna ? Jaa , bara några tips på hur man kan göra sexet perfekt / bättre ! Uppskattar seriösa svar och gärna från dom erfarna 😀 <3


   
Citera
Ämnesetiketter

bit henne i blygdläppen ska du se att hon blir glad


   
SvaraCitera

Var lyhörd.
Det är individuellt vad man gillar föståru.


   
SvaraCitera

Använd inte kuken. Alls.


   
SvaraCitera

xxCrypton114:

Jag undrar om det finns några tips om hur man kan göra det jätte skönt för tjejen

Fråga henne?
Det är jävligt individuellt, vissa gillar det hårdare och mer bestämt och andra mer ömt och försiktigt.
Vissa tänder på killar som är söta och lite trevande och andra finner det sjukt avtändande.

tumregel är väl förspel tills hon är uppvärmd nog och experimentera, lär dig läsa hennes kroppsspråk och fortsätt med det som du får bra respons från och sluta med det som inte funkar så bra.
Sen ett till fint tips är att inte slå läger nertill och fokusera all din energi på typ 5% av hennes kropp bara för det är den punkten som är av mest intresse för killar (oftast)

gl hf


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag får ta o tacka 🙂


   
SvaraCitera
time
 time

Två ord: Fråga tjejen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

knulla henne på det sätt on vill bli knullad... bäst!


   
SvaraCitera

Mitt bästa tips är att retas ordentligt (missförstå mig inte! reta henne inte för att hon är fet eller liknande). Om ni tex ligger i sängen så kan du kyssar o smeka henne över hela kroppen FÖRUTOM bröst/fitta, och när du kommer dit så ska du gå lååååångsamt runt typ kyssa henne mjukt runt bröstvårtan istället för att gå rakt på, så att hon vill ha det ännu mer!
Samma med fittan, smek upp och ner längs låren och retas med långsamma rörelser.
Retas är grymt om du använder de på rätt sätt! men om du gör det för länge eller varje gång så kan de få motsatt effekt har jag märkt. När hon är som kåtast och vill ha dej, så SKA du helt klart besvara det med ett totally awesome SEX! Du behöver inte leva upp till det hon bygger upp i sitt huvud när du retas men levera lite iaf!

Svettiga händer rekomenderas inte tillsammans med porriga smekningar 😉
[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

djwalle:

Retas är grymt om du använder de på rätt sätt! men om du gör det för länge eller varje gång så kan de få motsatt effekt har jag märkt. När hon är som kåtast och vill ha dej, så SKA du helt klart besvara det med ett totally awesome SEX!

True fucking story, amen broder!


   
SvaraCitera

Vad som alltid funkat för mig är att slicka hennes fitta torr. Jävlar vad hon mår då!


   
SvaraCitera