Aviseringar
Rensa alla

Nakenbad, en sann historia! Pinsam historia..


Ämnesstartare

Jag var och badade idag. Det var väldigt kallt i vattnet kan jag börja me att tala om.
eftersom att det blev ett ganska oplanerat bad, d.v.s jag hade inga badkläder me mig. Så tänkte jag att eftersom at det inte e några människor här så gör det inget om jag badar neck.
Så sagt och gjort. Jag hoppade i vattnet. Men då kom det 3 tjejer dit.
Och det var verkligen JÄTTE KALLT! Men jag kunde ju inte gå upp! För det finns bara ett ställe man kan gå upp på, och då skulle dom ju se hela härligheten.
Så jag försökte vänta ut dom, men det var för kallt och dom satt på bryggan och pratade.
Men till slut så var jag tvungen att gå upp! Så jag funderade på hur jag skulle kunna klättra upp på bryggan och gå förbi dom utan att visa allt..
Men, det gick inte. Jag klätrade upp på bryggan när dom satt och tittade åt andra hållet. Men givetvis så vänder en av dom på sig och ser mig! [blush] Och sen så viskar hon något till sina kompisar, och alla tre titar mot mig! DOM SÅG ALLT! [cute]
Och sen när jag går förbi dom så följer dom mig med blicken, sen så säger en av dom "det är vääääldigt kallt i vattnet ser jag".. Och sen så fnissar och skrattar alla tre.

Jag har aldrig skämmts så mycket i hela mitt liv! [n]


   
Citera
Ämnesetiketter

blev kåt.................................................


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kunde ju hållt för härligheten med händerna! [love]


   
SvaraCitera

Ofta du inte gillade det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pladdergubben:

Ofta du inte gillade det.

Att bada?


   
SvaraCitera

tolvan:

Att bada?

Att de såg din kuk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pladdergubben:

Att de såg din kuk.

det va pinsamt.. det var ju kallt i vattnet. [sad]


   
SvaraCitera

HAH, nu kan jag somna med gott samvete om att jag iallafall har fått mig ett riktigt garv ikvälll


   
SvaraCitera

Jag kom [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pinnspett:

HAH, nu kan jag somna med gott samvete om att jag iallafall har fått mig ett riktigt garv ikvälll

vad var det som var så kul med et hela? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Jag kom

de var som attan!


   
SvaraCitera

tolvan:

de var som attan!

mm [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mja själv när jag hade nollning i augusti så mitt under värsta fyllan så fick jag och mina då nya polare idén att vi skulle bada näck.
Så fem nakna studenter flög ner på stranden och sedan ner i vattnet.

Kombinationen av alkohol gjorde att vi bestämde oss för att bestiga en stor sten som var placerad i vattnet och nådde upp precis under ytan.

Efter många misslyckade försök så lyckades ialla fall jag klamra mig upp på den stora stenen och reste sedan på mig för att stolt visa upp min erövring.

Till min stora besvikelse stod dock två påklädda kvinnliga studenter, varav den ene jag var förtjust i, och stirrade chockat på mig från stranden.

Aldrig känt mig så liten (och nej det var inte den som var liten) i hela mitt liv och höll mig undan dom båda i flera veckor efter.


   
SvaraCitera

Exakt hur liten blev den? [crazy]


   
SvaraCitera

aj, lite oskönt. inget att bry som om egentligen, förutsatt att tjejerna var randoms 😀
Lite komiskt är det ju ändå haha


   
SvaraCitera