Aviseringar
Rensa alla

Nakenbilder


Ämnesstartare

Hej, om du är en gigolo som mig eller en fullt vanlig ungdom så blir du konstant tillfrågad om att skicka nakenbilder till andra människor. 
Det är helt ok, men jag är en fantasilös människa och de enda poser jag lyckas med är "stå rakt upp och ner" eller "ligger i sängen" och jag tycker att man borde kunna vara mer engagerad än så och kanske se bättre ut och sådär.

Så vad för poseringar gillar du att se när folk skickar dig nudes? Och hur posear du på bilderna som du skickar?
Mycket individuellt och så, men är bra att få lite idéer.


   
Citera
Kdthb

Spelar sällan egentligen någon roll sedan själv blir det nog ungefär som du beskriver det stående eller liggande 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rakt upp och ner är the way to go. Tjejer kan konstla till det.


   
SvaraCitera

spänner mig lite i spegeln eller typ en sexig selfie med kameran uppifrån


   
SvaraCitera

Har aldrig skickat eller fått


   
SvaraCitera

Zoomar in väldigt mycket på lillfingret eller bara tar en extrem närbild på mitt ansikte. Tekniskt sett är det en nude, då kan de minsann inte klaga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sopptuna:
Zoomar in väldigt mycket på lillfingret eller bara tar en extrem närbild på mitt ansikte. Tekniskt sett är det en nude, då kan de minsann inte klaga

Hår är tekniskt sett en bra källa till kostfibrer, men det betyder inte att det är rätt 


   
SvaraCitera

lägger den i handfatet


   
SvaraCitera

låt mig demonstrera


   
SvaraCitera

Roligt att få nudes men även att skicka lol 😉


   
SvaraCitera

Inte Jung: Så vad för poseringar gillar du att se när folk skickar dig nudes?

ingen aning

Inte Jung: Och hur posear du på bilderna som du skickar?

egentligen så tar jag inte nakenbilder men eftersom söta killar gillar min rumpa så är det de ända dom får.  Vet inte hur jag ska förklara hur jag "posear".


   
SvaraCitera

jag gör inte annat än att stå upp eller ligga ner faktiskt. om dom kan se allt så är dom nöjda haha
vill bara se kvinnor och vet inte hur män kan göra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle aldrig skicka en nakenbild till någon jag inte känner. I vart fall inte där huvudet syns. Och följaktligen skulle jag heller inte be någon tjej skicka en nakenbild till mig. Enl mig ger en bild MED kläder betydligt mer info om personen än en nakenbild. 

Var det inte någon som uttryckte sig just i de banorna just vad beträffar bastubad? I bastun sitter alla nakna... knegaren som direktören. Vem kan se skillnaden?  


   
SvaraCitera