Aviseringar
Rensa alla

Nakenhet i din familj


Ämnesstartare

alternativet att av misstag se en av föräldrarna nakna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Öhh fram till jag fyllde kanske sju år eller nåt var det ju ingen big deal. Sen började det avta och upp i tioårsåldern blev det väl mer och mer tabubelagt och i dagsläget förekommer det bara inte. Visst jag kan gå runt i kallingar hemma, no big deal men that's it. Uhh awkward ämne.


   
SvaraCitera

isola: Såg någon familjemedlem naken ibland av misstag

När jag var liten ingen big deal sen 10 år ålder sparsamt med nakenhet.  Undviker att vara naken tillsamman med dem.  Halvnakna har man sett päronen lite då och då men inget jag gillar så mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ser morsan naken/halvnaken ibland av misstag när hon går till och från duschen och ibland på natten när hon går på toa och man råkar möta henne, likadant med farsan, men han har iaf vett nog att skyla sig med morgonrock om jag är i närheten. Min syster går omkring halvnaken väldigt ofta så lite svårt att undvika det, men jag försöker så gott det går. Själv visar jag mig inte ens halvnaken för någon av mina familjemedlemmar. Klär t.om på mig på natten om jag behöver gå på toa eller dylikt.


   
SvaraCitera

isola: Såg endast vårdnadshavare av samma kön naken

och mina småsyskon (i åldrarna 4-10 år gamla) min mamma går runt naken varje morgon, tycker det är ganska jobbigt, vill liksom inte se henne, men hon springer omkring och samlar på sig kläder i farten liksom....försöker även lära mina syskon att nte komma in i köket halvnakna på morgonen med trosorna i handen eller whatnot, mkt obekvämt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Såg regelbundet min/a vårdnadshavare nakna

Ptja regelbundet och regelbundet.. Både min mamma och min syster är såna som byter om med öppen dörr så dem såg jag nakna då och då och gör det fortfarande. Pappa var simtränare när jag var liten och innan jag blev gammal nog att byta om för mig själv så gick jag in till herrarnas med honom. Generellt sett tycker jag inte att nakenhet är särskilt besvärande.


   
SvaraCitera

Federal Agent: Själv visar jag mig inte ens halvnaken för någon av mina familjemedlemmar. Klär t.om på mig på natten om jag behöver gå på toa eller dylikt.

ideal syskon <3 är likadan själv! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Själv föredrar jag dock att ha på mig minst typ trosor och linne när andra finns i närheten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan se mig*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shatter:

ideal syskon <3 är likadan själv! 

Synd att inte alla wannabenudister kan bli en egen familj och så kan vi anständiga vara en familj.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

nakenhet har aldrig varit aktuellt i familjen jag växte upp i.


   
SvaraCitera

Federal Agent:

Synd att inte alla wannabenudister kan bli en egen familj och så kan vi anständiga vara en familj.

jaaa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Såg någon familjemedlem naken ibland av misstag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tumblr_mjvb7bf8JC1qllcawo1_500.jpg

hänger löst hela familjen en vanlig onsdag


   
SvaraCitera
Yaren

vadå "var". Tar du för givet att alla flyttat hemifrån eller vadå 


   
SvaraCitera