Aviseringar
Rensa alla

namn till spel, hjälp!! min beslutsångest dräper mig : - (


Cobrak
Ämnesstartare

Allt snack om pannkakor här på UM idag gjorde mig sugen på toast, så jag pallrade mig bort till köket för att tillaga en smarrig sådan varav jag fick tanken: "Hur stor är sannolikheten att jag bränner denna smarriga dubbelmacka?"

Det blev sedan ingången till ett nytt gamertag: BurnedToast

Därefter beslutade jag mig för att göra en ny gubbe i World of Warcraft och döpa den till BurnedToast, tills jag kom på att jag även älskar pickles och kom på namnet Picklesauce(Pickle var upptaget, jävla mög). Sedan - för att trycka in ännu mer jäst i den redan stora degen liksom - kom jag på att min ena katts namn - ChimChim - är sjukt mysigt vilket gav mig ytterligare ett smärtsamt namnförslag.

(Gillar också CrunchyNapkin, Glitterfart & TheHairyDude, men de namnen sparar jag till senare)

Nu, käre folk, är det ni som bestämmer ödet för min nya WoW karaktär. May all the pickles and toasts be with you.

Obs! Ni får också superduperultramega-gärna komma med egna namnförslag!

B - )


   
Citera
Ämnesetiketter

ChimChim, hands down


   
SvaraCitera

PickleSauce


   
SvaraCitera

ChimChim, måste vara det


   
SvaraCitera

Cobrak:
Allt snack om pannkakor här på UM idag gjorde mig sugen på toast, så jag pallrade mig bort till köket för att tillaga en smarrig sådan varav jag fick tanken: "Hur stor är sannolikheten att jag bränner denna smarriga dubbelmacka?"

Det blev sedan ingången till ett nytt gamertag: BurnedToast

Därefter beslutade jag mig för att göra en ny gubbe i World of Warcraft och döpa den till BurnedToast, tills jag kom på att jag även älskar pickles och kom på namnet Picklesauce(Pickle var upptaget, jävla mög). Sedan - för att trycka in ännu mer jäst i den redan stora degen liksom - kom jag på att min ena katts namn - ChimChim - är sjukt mysigt vilket gav mig ytterligare ett smärtsamt namnförslag.

(Gillar också CrunchyNapkin, Glitterfart & TheHairyDude, men de namnen sparar jag till senare)

Nu, käre folk, är det ni som bestämmer ödet för min nya WoW karaktär. May all the pickles and toasts be with you.

Obs! Ni får också superduperultramega-gärna komma med egna namnförslag!

B - )

Mischievous_Bread


   
SvaraCitera

ToastBurner2000


   
SvaraCitera

PyroToastical

(Som pyrocynical fast bränd toast istället) Fett bra namn om jag får säga det själv!


   
SvaraCitera

Heinrich Himmler är ett bra namn på en paladin.


   
SvaraCitera

Maymay:
Heinrich Himmler är ett bra namn på en paladin.

Varför skulle man namnge en Paladin samma namn som en av Hitlers närmsta män??Skeptisk


   
SvaraCitera

Kalixtus02:

Varför skulle man namnge en Paladin samma namn som en av Hitlers närmsta män??Skeptisk

Varför inte?


   
SvaraCitera

Maymay:

Varför inte?

Det är okänsligt o smaklöst, vänta... de ä ju ett extremt bra namn då ju!


   
SvaraCitera

Picklesauce = Ättiksgurkasås? Låter tämligen skevt, dock kanske det är en del av charmen.
ChimChim = Är gulligt och mysigt, låter lite tralligt.
BurnedToast = Skulle själv laga toast ikväll men somnade istället Rullar ögonen Men nja, känns som ett namn som jag skulle tröttna fort på, men det är ju bara jag.

Jag gillar ChimChim bäst av dina förslag, passar nog bra åt en Shaman speciellt.


   
SvaraCitera

Kalixtus02:
PyroToastical

(Som pyrocynical fast bränd toast istället) Fett bra namn om jag får säga det själv!

Best name


   
SvaraCitera

the horny game


   
SvaraCitera

PickleSauce, för varför inte!


   
SvaraCitera