Aviseringar
Rensa alla

Namnassociationsleken


Ämnesstartare

Forumlek där man anger de egenskaper man associerar till det namnet som angavs av personen ovan.

Petter.


   
Citera
mynona

Han retade mig i grundskolan, stora tänder och elaka ögon och pottfrisyr hade han

Magdalene


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tänker på en dagis fröken. Utbränd och kommet snart gå in i väggen. Hatar sitt jobb som är underbetalt och är almänt otrevlig mot barnen när de vill något förutom om föräldrarna är i närheten.


   
SvaraCitera
time
 time

adaq:
Tänker på en dagis fröken. Utbränd och kommet snart gå in i väggen. Hatar sitt jobb som är underbetalt och är almänt otrevlig mot barnen när de vill något förutom om föräldrarna är i närheten.

Kan en få ett namn att värdera?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

Kan en få ett namn att värdera?

Oj, Adam heter jag Tumme upp


   
SvaraCitera
time
 time

Jaha, Adam, då tänker jag väl på Bibeln, och på serien Adam & Eva, och en ung kille som är väldigt blyg trots att han har goda förutsättningar socialt. 

Sanna!


   
SvaraCitera
Lounge

Hon som ev. brände ner mitt högstadie. Hon var den "coola" tjejen som rökte.

Minna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jajajaaj


   
SvaraCitera
Kaira

Tänker på en vän som bor i Frankrike. En glad och positiv tjej som alltid ser det positiva 🙂
Hanna


   
SvaraCitera

Hanna söt tjej som är snäll men lite ego.
Otto


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stod och sålde glass när jag var mindre och glassen heter Otto-glass. Så en person som gillar glass.

Bernt.


   
SvaraCitera

Dålig tv-serier på Barnkanalen typ.

axel


   
SvaraCitera
time
 time

Axel har en tvilling och är lättkränkt men underbar. Fast han är också en politiker med kort hår som kämpar för en viss ös självständighet vilket är koko i bananen. Axel är alltid trevlig förutom när han inte är det.

Charlotta!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Charlotter e rätt fula, eller halvsnygga. förknippar det med en tjej som hade underbett o var besserwisser. jävligt vanliga e dem också, ingen jävel har hetat charlotta o inte varit en svensson. 

Malte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Malte är en stor gammal lurvig hund.

Calle


   
SvaraCitera